Eefje heeft met vlagen dat ze na het drinken moet spugen.. ze kan het zo weken niet hebben en vanmorgen doet ze het weer.. het is geen liters, maar wel een mondje of twee, drie.. het probleem is volgens mij tweezijdig.. ten eerste doet ze een minuutje of 4 over een fles van 220, maximaal.. en dan ligt ze daar uit te buiken.. en dan.. ja dan wil mevrouw bewegen, dus dan ligt ze schuin in mijn armen en hoppa buigt ze zich ineens naar voren.. links rechts.. volgens mij komt er dan zo'n druk op haar buikje.. soms heeft ze het als ik een boertje wil doen, maar dat komt volgens mij ook omdat ze dan als een idioot heen en weer slingert en mijn oor probeerd te grijpen.. ze huilt bij het spugen niet, huilt trouwens bijna nooit, speelt gewoon vrolijk verder.. vaak blaast ze zelfs nog belletjes met de melk.. Mijn vriend zegt dat ik minder melk moet geven.. zelf heb ik zoiets van het moet langzamer, maar ja Eef is wat dat betrefd heel ongeduldig, als het niet snel genoeg gaat dan hoeft ze niet meer.. en ze is gewoon ontzettend actief, rolt de hele kamer door en houdt dat uren vol.. kleren aantrekken is soms net een kermisattractie, die beentjes gaan zo snel heen en weer en ze wil rollen! Nu ligt ze op de grond dada gillend heen en weer te rollen zou ik nou minder melk moeten geven? of toch een kleiner speentje en hoe houdt ik haar na het drinken rustig op mijn schoot.. Ik ben blij dat ze zo actief is hoor, ze is net zoals mij hypermobiel en dit vele bewegen is heel goed voor de ontwikkeling van haar spieren.. maar af en toe zou ik haar willen vastbinden
Misschien een kleiner speentje geven zodat ze de fles niet zo vlug leegdrinkt en na het drinken wat langer echtop houden.Als het maar kleine beetjes zijn(een mondje zeg maar) dan kan dat echt geen kwaad.Je kan ook de voeding wat aandikken met johannesbroodpitmeel,dat is wat zwaarder en blijft het beter in het maagje zitten,ik geloof dat ze dat pas vanaf 4 maanden mogen hebben.succes ermee