Gewoon omdat ik benieuwd ben welke haarkleur heeft je baby/dreumes? Vraag het ook omdat mijn dochterje rood is en ik krijg vaak hele leuke complimenten over haar haarkleur, komt volgens mij niet zo vaak voor.
Mijn dochter heeft heel heel heel erg donkerbruin haar. Het lijkt net zwart, maar in het licht zie je duidelijk een bruine gloed.
Hier donkerbruin... paps heeft zwart haar en ik middenbruin haar. Dus dat zoonlief donkerbruin haar heeft was voor ons geen verrassing. Ik ben benieuwd of zijn haar nog zwart zal worden als hij ouder wordt.
Zwart. Dat komt vaders is half surinaams/hindoestaans dus zwart met een mooi koffie kleurig huidje. Ben zelf donkerblond, Als kind/puber blond.
Donkerblond, naar gewoon blond toe. Best knap, ik heb licht bruin, en mn vriend donker bruin (bijna zwart) haar
alle twee met zwart haar geboren en langzamerhand word het lichter nu is de jongste donker bruin en de oudste lichtbruin
dat is zeker apart, maar wel leuk. Hier hadden we de nichtjes/neefjes bij elkaar op de foto en dan zag je dat Emma helemaal afstak met haar rode haar terwijl de rest blond is haha Ik hoop dat Emma haar rode haartjes behoud. tot wanneer kan het een hele andere kleur worden? of zou het nu alleen nog aar lichter/dokerder kunnen worden? omdat de zon scheen zag je het nog duidelijker.
Lorenza heeft blond, beetje rossig haar (dun) En Manolito heeft donkerblond haar, beetje peper en zout kleur (dik)
ons meisje had bij de geboorte zwart haar dit is nu blond geworden(4 jaar nu) onze man heeft echt spierwit haar echt supermega lcithblond dus. mijn broer had en heeft dit ook dus grote kans dat het zo blijft. helemaal leuk als ze dan in de zomer wat bruiner zijn geworden dan steekt het nog meer af.
vind ik ook altijd zo bijzonder met zwart haar geboren worden en dat het dan blond word. zo'n verschil.
Roy gaat denk ik dezelfde kant op als ik. Ik ben met pikzwarte haren geboren, toen ging ik langzaamaan naar spierwit en nu ben ik weer een heel eind donker (zeg maar tussen asblond en donkerblond in) Roy is ook met pikzwarte haren geboren en is nu ook al lichtblond, zal van de zomer nog wel erger worden denk ik
Lichtblond met een rossige gloed. Had mijn dochtertje ook, die rossige gloed verdween na het eerste jaar en toen werd het lichtblond. Wij hebben ook wat roodharigen in de familie, dus die kant had het ook uitgekund. Ze hebben allebei mooie grote blauwe ogen. Mijn man was vroeger goudblond en heeft nu bijna zwart haar.
Sterre is donkerblond en het wordt steeds lichter. Ze is overigens met echt zwart haar geboren, een hele bos