Wat voor kleding met mooi weer?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Jeal, Jun 2, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jeal

Jeal Actief lid

Mar 2, 2009
    305
    0
    0
    Misschien een beetje een domme gedachte maar ik vraag me af hoe jullie je baby kleden als de temperatuur een beetje omhoog gaat. Ik kwam er vanmorgen achter dat ik het lastig vind wat ik mijn dochter aan moest trekken. Wil namelijk niet dat ze het te warm krijgt en bij het volgende 'setje' was ik weer bang dat ze het te koud zou krijgen. Ik weet dat baby's nog moeite hebben om hun temperatuur te regelen, vandaar.....

En wat doen jullie ze aan als jullie naar buiten gaan met ca 20 graden?

Alvast bedankt voor jullie reacties.

2. mora27

mora27 VIP lid

Nov 25, 2009
    6,381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    ik zou gewoon een shirtje aandoen met daarop een vestje ofzo...

3. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

ik doe Emma straks een spijkerbroekje aan met een t shirtje. Mocht het goed warm aanvoelen en zijn en we zijn in de tuin dan doe ik eerder een jurkje met/zonder legging aan.
    van het weekend was het heerlijk in de achtertuin en toen heeft ze ook een jurkje aangehad.

maar zie dat je kindje nog wel heel jong is dan zou ik wel een vestje ofzo aantrekken en een dun broekje. (ze zeiden: altijd een ding meer aandoen dan dat je zelf doet. (dus als jij in een broek met t shirt loopt dan je kindje nog en vestje aan bijvoorbeeld.)

4. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Mijn zoontje is nu 3 mnd geweest en straks ga ik met hem in de buggy weg (buggy kan helemaal plat), maar dan ligt hij wel helemaal in de openlucht dus ik trek hem een vestje aan.

Als hij in de wandelwagen ligt en het is warm weer dan leg ik wel een dun dekentje over hem heen, maar doe hem geen jasje oid aan.

5. Jeal

Jeal Actief lid

Mar 2, 2009
    305
    0
    0
    Bedankt voor jullie tips. Ik heb haar nu op bed gewoon een romper met lange mouwen en een broekje aan. En als we straks naar buiten gaan doe ik er een vestje overheen.

6. Sisa

Sisa VIP lid

Jun 13, 2008
    5,552
    1
    0
    Ja dat lijkt me oke moet ik zeggen. Je moet eraan denken dat jij vaker in de zon bent en in beweging en je baby ligt in de schaduw en ligt stil, dus koelt sneller af. Lange mouwen zijn met dit weer nog wel goed hoor, zo warm is het nog niet.

Share This Page