Heel erg actief zijn, 7 maanden..

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Amigo1985, Apr 15, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

Sep 9, 2009
    3,300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Hallo meiden,

Graag zou ik wat ervaringen van jullie kindjes willen horen.. Finn is momenteel 7 maanden oud en is mega actief.. Tuurlijk ben ik blij dat hij zo beweegelijk is en niet als een stil muisje in zijn box ligt, maar soms vraag ik me af is dit normaal? Hij wil de hele dag staan en springen.. Rustig zitten op je schoot is er niet bij, hij wilt alleen maar ontzettend wild/druk doen.. Als hij op zijn verzorgingskussen ligt dan wipt ie zichzelf zo omhoog dat het verzorgingskussen met hem gaat lopen.. Deze week zat hij in zijn kinderstoel (Bloom) aan de keukentafel, ik stond aardappelen te schillen, ik draai me om en hij staat met zijn stoel en al aan de deur:$.. Ik heb 2x om moeten kijken voordat ik het snapte, hij wipte zichzelf zo hard vooruit dat de stoel steeds een stukje mee schoof..

Kortom hoort dit, zijn jullie kindjes ook zo druk?

2. Hahaha vind je verhaal wel heel grappig. Hier trok hij zich ook op aan de box met 7 maanden en liep met 8 maanden al achter een loopkar, maar springen met z'n kinderstoel heeft hij nooit gedaan hihihi Het zal wel bij zijn karakter horen. Pittig mannetje.

3. Luannie

Luannie Fanatiek lid

Nov 1, 2009
    1,241
    1
    0
    NULL
    Haha ik herken het helemaal!! Mijn dochter van 8 maanden is ook zo'n hypertje! Hahaaha zit ook geen tel stil.. Altijd beweegt er wel iets, met name haar benen....

Alleen die kinderstoel, nee, dat is er nog niet gelukt haha! Die bloom stoel is ook zwaar!! Dan is hij wel heel druk haha!

4. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,265
    6,790
    113
    Julian lukt het om uit de Bumbo te wippen met 6 maanden. Stond met 7 maanden langs de banken liep een halve maand later langs alles in huis.

Druk druk druk dus.

Ik laat hem dan ook lekker de hele dag de kamer rondkruipen en staan en in de loopkar.

Maar wel grappig dat je zoon zichzelf zo vooruit duwt ha ha

5. dawnie

dawnie Actief lid

Oct 26, 2008
    420
    0
    16
    Hahaha, ja ook heel herkenbaar. Hier ook zo'n springkip. Alleen maar rollen, springen, over ons heen klauteren. Ontzettend druk.
    En dat met de kinderstoel hadden we vandaag ook. Opeens stond ze midden in de kamer (ik zat achter de laptop en keek even niet naar haar). Ik dacht ook: "He, ze stond toch bij de tafel". Zat ze zo te hupsen in die stoel, dat ie zo een meter opgeschoven was.

6. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

Sep 9, 2009
    3,300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Ik hoop dat ie het nog een keer klaar krijgt, dan gaat het op video, ik was nu te zeer onder de indruk haha..

7. misa

misa Niet meer actief

Maak je geen zorgen! Is heel normaal!

Share This Page