Sinds een paar dagen als mijn zoontje zijn fles krijgt dan drinkt hij met een soort klikgeluidje. Niet de hele tijd m.n in het begin Ik gebruik de Difrax fles met speen m op dit moment, hij krijgt ook nutriton door zijn flesje. Hij doet ongeveer 10 min over zijn fles..
Hoi, Ik weet niet zo goed wat het klikgeluidje betekend, je zoontje drinkt wel redelijk snel zijn flesje leeg. Heb je misschien al geprobeerd om de S speen te gebruiken? Het beste kan een kindje 15-20 minuten over een flesje drinken. Groetjes Eveline
Ik heb de S speen zeker al geprobeerd maar dan doet hij weer veel te lang over zijn fles. Nu met de M speen met nutriton ( enkel en alleen voor het snelle drinken) gaat het beter. Heb ook alle spenen van avent + de flessen geprobeerd.
Hallo, Als je de nutriton alleen toevoegd ivm het te snel drinken dan kun je misschien ook eens proberen om de voeding te geven zonder de nutriton en dan met de S speen. Het zou dan mooi zijn als hij 15-20 minuten over de fles doet. Groetjes Sanne