spugen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mariska1976, 12 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mariska1976

mariska1976 Bekend lid

12 feb 2011
    796
    0
    0
    postbesteller
    Eindhoven
    Mijn dochter had het een tijdje niet gedaan,maar nu begint ze weer te spugen.

Als ze in de avond de fles[pap(totaal 200cc) heeft gehad,zo rond 8 uur gaat alles goed.
    De ochtend erna geef ik haar een fles pap(200cc) om 8 uur.Als ze een 15 min uitgebuikt heeft gaat ze toch(moet nog slaap inhalen vanwege dat ze weken daarvoor flink wat last had van eczeem.We zijn daarvoor terug geweest en hebben een zwaardere zalf voor gehad.)Haal ik haar uit bed,dan ligt het hoeslaken onder.
    Dan beneden of in de box of het speelkleed op de vloer.als ze daar een half uur ligt spuugt ze weer.Om half 11 krijgt ze fruithap en tijdens de fruithap of als ze het op heeft spuugt ze weer.half 1 krijgt ze haar brood met vlees of stroop.(kaas vind ze niet zo lekker)en 20 cc sap,dan gaat het goed. als ze haar slaap heeft gehad en de warme maaltijd heeft gehad,gaat het goed......Dan spuugt ze ineens niet meer.

Ik vraag me af of ik dan niet naar 1 fles of papbord kan en tussendoor bij de broodmaaltijd melk kan gaan geven.Want ik vind ze erg veel spugen.

Deel Deze Pagina