Dames,... Ik heb een meisje van bijna 13 maanden en sinds 2 weken is het drama bij het slapen. Ze ligt alleen maar te huilen.. wanneer ik bij dr op de kamer ga liggen is ze wel stil maar gaat ze spelen en valt ze nog niet in slaap. Ze is doodmoe en valt zelfs in de kinderwagen in slaap maar zodra ze dan naar dr eigen bedje moet is het krijsen geblazen.. Het kost me smiddags en savonds dik een uur om haar in slaap te krijgen... Ik laat haar in principe huilen, zodra ze gaat staan ga ik haar kamer op en leg haar dan weer neer. Op het kdv slaapt ze ook niet van harte... elke middag is het daar krijsen geblazen... Is dit herkenbaar? ze is verschoond, heeft gegeten, gedronken en is gewoon gezond. iemand nog tips van dingen die ik over het hoofd zie...
Sprongetje van de 55 weken? Mijn dochter is nu een groot drama met slapen, ook een sprong... Heb me laten vertellen dat het weer over gaat Wat je ermee moet, weet ik niet zo goed. Daar ben ik ook nog niet helemaal over uit, haha!
Dus toch een sprongetje.... ze kan zo goed volhouden... ze ligt nu al ruim een kwartier te krijsen.... zodra ze mij op de trap hoort begint ze te lachen......
Hmm, dan heeft ze het blijkbaar toch heel goed in de gaten! In dat geval zou ik wel voet bij stuk houden en haar gewoon in bed laten liggen... Als het te gek wordt, kan je haar natuurlijk wel gaan troosten. Mijn meisje huilt zich overstuur en moet dan echt getroost worden (stopt niet direct als ik haar kamer instap). Begint wel weer zodra ik haar kamer uitloop. Lastig he! Maar hopen dat het snel weer over is