hoe laat?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Calimero, 15 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Calimero

Calimero Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    hallo mamma's!

hoe laat doet jullie kindje een midaag dutje en wat doen jullie in die tijd?

2. vosje

vosje Actief lid

25 jan 2006
    280
    0
    0
    noord-brabant
    Meestal maar een uurtje ( hij slaapt snachts veel )
    en dan ga ik snel even met de hond lopen en daarna eten.

3. Calimero

Calimero Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    hihi ik vergeet mezelf :oops:

gea gaat altijd om 12 uur naar bed tot 2 half drie..
    meestal neem ik dan tijd voor mezelf hihi

4. Niet meer actief

Dhani slaapt meestal van 12 tot 3 of van 1 tot 4..komt wel is voor dat hij iets korter slaapt of langer..
    In die tijd ga ik honden uitlaten..huis ff doen en vaak nog een uurtje tijd voor mezelf en dan zit ik meestal achter de compu..oftewel hier :p

5. peetje80

peetje80 Actief lid

26 jun 2006
    176
    0
    0
    Vraagje: ben ik nu zo vreemd. Mijn zoon is met voeding ongeveer 60 tot 75 minuten wakker en gaat daarna lekker in zijn bedje....

Liefs Petra

6. Nynke31

Nynke31 Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.383
    0
    0
    Limburg
    De mijne gaat ook nog na iedere voeding naar bed. Slaapt dus nog 3x per dag en gaat tussen 7 en 8 uur 's avonds naar bed. Krijgt wel om 22.30 zijn laatste voeding.

7. lies32

lies32 Bekend lid

26 jan 2007
    636
    0
    0
    Amsterdam
    Thijs slaapt ook na iedere voeding. Ik moet wel zeggen dat deze slaapjes steeds korter worden en hij dan helaas niet al te vrolijk wakker wordt. Ik ben daar een beetje mee aan het worstelen

Lies

8. Maryloes

Maryloes Niet meer actief

Milan slaapt van 12.00 tot ongeveer 15.00 uur. Meestal doe ik niet zo veel, wasje opvouwen, zelf een boterhammetje eten, boekje lezen. En soms ga ik zelf ook even lekker slapen ;)

9. Maryloes

Maryloes Niet meer actief

Milan slaapt van 12.00 tot ongeveer 15.00 uur. Meestal doe ik niet zo veel, wasje opvouwen, zelf een boterhammetje eten, boekje lezen. En soms ga ik zelf ook even lekker slapen ;)

10. mamabee

mamabee Actief lid

12 mrt 2007
    147
    0
    0
    wieringerwerf
    Ik denk dat ik het ook heel anders doe... :(
    Als Sam gegeten heeft speelt hij nog ff. Hij is in totaal per keer zo'n 2 uur wakker en gaat daarna slapen. Hij komt iedere 4 uur dus hij slaapt er zo'n 2. Hij komt ongeveer rond 6.30/10.15/14.00/18.00/22.00 en dat verschuift wel een beetje hier of daar maar in grote lijnen komt het hier op neer.
    En wat ik dan doe... hihi :) achter mijn peuter van 3,5 aan. Ik besteeds die tijd vaak aan een spelletje met hem ofzo (of kruip ff achter de pc.)

11. Setteke

Setteke Niet meer actief

Tymen slaapt van 12 uur tot 15 uur. In die tijd ga ik vaak even stofzuigen beneden, was opvouwen of een ander klusje, broodje eten, en forummen!

12. robentes

robentes Actief lid

25 okt 2006
    109
    0
    16
    Joris gaat ook altijd na zn voeding slapen. Als hij wakker wordt, krijgt hij een voeding, gaat dan even 'spelen' in de box en zodra hij moe wordt naar bed en slaapt dan meestal zo'n 2 uur door tot hij wakker wordt van honger!

13. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Emme is na elke voeding ongeveer een uurtje wakker en gaat dan weer naar bed. Ze is echt moe, wrijft in haar oogjes en gaapt. Ik leg haar wakker in bed en ze is zo vetrokken.

Ik merk nu wel dat ze in de ochtend langer wakker is dan voorheen. Vind ik wel gezellig!

14. kissie

kissie Fanatiek lid

18 apr 2006
    1.494
    1
    0
    Hier ook na elke voeding naar bed, meestal na de voeding een uurtje wakker. De laatste tijd wil Esmee na de fles van 15uur niet meer slapen en blijft dan wakker tot haar badje van 19 uur.

15. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Joey is wel wat ouder dan jouw kleintje, maar toch... hij gaat na zijn fruithapje om 10:00 naar bed en slaapt dan tot een uur of 13:00. Ik doe intussen opruimen, afwasmachine legen en vullen, stofzuigen, wassen en opvouwen, de hond uitlaten... en computeren zoals nu :oops: , waardoor er allemaal helemaal niks van terecht komt weer :) .

Douchen doe ik ook in die tijd, want als hij weer wakker is ga ik niet douchen, alleen als ik hem meeneem de badkamer in ;)

Deel Deze Pagina