spugen

Discussion in 'Stel je vraag aan de kraamdeskundige' started by riek2, Aug 16, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. riek2

riek2 Niet meer actief

Hallo

Mijn zoontje spuugt sinds eergisteren ineens best wat voeding terug.
    Hij is nu 2 weken. Vanmiddag lag hij in de kinderwagen en toen had hij ook echt alles ondergespuugd het zat hem in het haar en het hele matrasje zat eronder. Is dit normaal? Gebeurd ongeveer 1 keer per dag.

Ik heb alles uit de kinderwagen uitgewassen op wolprogramma 30 graden (ook de lakentjes en dekbedje) is dit voldoende om alle bacterien te doden?
    En het matrasje kan ik niet uitwassen is dit een probleem?

Groet

2. Adrienne

Adrienne Fanatiek lid
    Staff Member

Mar 9, 2010
    2,192
    5
    38
    Hoi hoi,

Een beetje spugen mag best, maar in grote hoeveelheden is niet goed hoor. Hoe gaat het verder met de voeding? Krijgt hij borst of fles? En hoeveel?

Was de spullen zo warm als op het label staat, vaak is dat wel warmen dan 30 graden hoor. Het is niet anders dat je het matrasje niet uit kunt wassen.

Groetjes Adrienne

3. riek2

riek2 Niet meer actief

Hij krijgt de borst, drinkt erg goed (en gulzig) hij wil wel heel vaak hebben, soms wel ieder uur. en af en toe leg je hem weg en wil hij meteen weer hebben, maar vaak red hij het ook wel om de 3 uur. Hij groeit ook goed.
    Ik heb wel het idee dat hij verkouden wordt, hij moet veel niezen en klinkt erg vol...

4. Adrienne

Adrienne Fanatiek lid
    Staff Member

Mar 9, 2010
    2,192
    5
    38
    Hoi hoi,

Dan zal dat het zijn hoor, die verkoudheid. Dat hij zo vaak komt, zou wel eens een regeldag kunnen zijn. Geef er aan toe, en het komt weer goed.

Groetjes Adrienne

5. riek2

riek2 Niet meer actief

heb toch even de ha gebeld en die dacht aan reflux, dus deze week even langs bij de ha ben benieuwd wat er dan uitkomt, wel erg sneu om te zien dat hij zoveel pijn heeft!

Nog even een andere vraag ik deed de druppels k en d altijd op een lepeltje, maar daar begint hij ook van te kokhalzen. nu deed ik het flesje gewoon boven zijn mond, maar nu heeft hij 4 druppels teveel binnen gekregen is dit een probleem? (van vitamine d)

6. Adrienne

Adrienne Fanatiek lid
    Staff Member

Mar 9, 2010
    2,192
    5
    38
    Hoi hoi,

Voor een keer niet hoor, maar ga er wel zorgvuldig mee om. Je kunt het dan beter in fases doen.

Groetjes Adrienne

Share This Page