Help, wat is het?!

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door SamM26, 12 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SamM26

SamM26 Niet meer actief

#1 SamM26, 12 mrt 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 12 mrt 2014
    Hoi Ladie's,

Er zit me wat op de hart.
    Ik gebruik Inplanon zit nu in me 3e jaar en heb gelezen dat deze dan niet meer betrouwbaar is.

Nu ben ik 30 jan voor het laatst ongesteld geweest, 10 feb een 2e date en van het 1 kwam het ander zonder condoom ik weet het stom! In dat weekend op zaterdag 15 feb een lichte bloeding gehad en daarna weer verdwenen.

Heb dus door de Inplanon een onregelmatige cyclus en vandaag een testje gedaan en was negatief. Toch zit het me niet lekker en denkelijk volgende week maar de dokter bellen.

Heb wel last van wat krampjes en dat verdwijnt, als ik ga slapen heb ik meestal opeens een brok in me keel en gevoelige tepels.

Herkent iemand dit?

Alvast bedankt.
    X Sam

2. Toto

Toto Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.061
    9
    38
    Wat ik van mijn gyn destijds heb begrepen is dat de Implanon in ieder geval 3 jaar beschermt bij normaal lichaamsgewicht.
    Als je overgwicht hebt, dan zou de werking minder lang kunnen zijn.

Maar als je rond 10 feb onveilig hebt gevreeën en je test nu negatief, dan is de kans wel heel klein dat je toch zwanger bent.
    De symptomen die je beschrijft kunnen van alles betekenen. Ze zouden bij zwangerschap kunnen passen, maar ook bij een naderen de eisprong of menstruatie.

Ik zou dus gewoon van de test uitgaan en er niet zo over in zitten. GRote kans dat als je de stress laat gaan de kwaaltjes ook afnemen.

3. liefde1978

liefde1978 Fanatiek lid

4 feb 2009
    1.493
    0
    0
    noord-holland
    Hoi Sam,
    Wat je vaak hoort is dat de eerste zwangerschapssymptomen ook eigenlijk menstruatiesymptomen zijn, maar dat het je dan minder opvalt omdat je er niet zo mee bezig bent. Je bent er nu misschien meer op gaan letten, vanwege je 2e date.
    Ik zou uitgaan van de test en anders er nog eentje tegenaan gooien.
    En als jij je beter voelt door de HA te bellen, dan zou ik dat gewoon doen.

4. SamM26

SamM26 Niet meer actief

Dames bedankt!
    Ik ga het allemaal naast me neerleggen en zie wel wat er gebeurd ;)
    Denk dat ik er idd meer mee bezig ben dat dan ik zou willen.

Deel Deze Pagina