Goedenavond verloskundigen op het forum. Ik zit met een vraag. Mijn man en ik hebben het op 28 juni voor het laatst gedaan nu à.s zaterdag is dat 5weken geleden. In de tussentijd heb ik vorige week donderdag twee dagen bloed verloren ipv 5dagen. Ook mijn cycles is ipv vier weken 5weken. Nu komt mijn vraag wanneer kan ik het beste een test doen. Ik heb veel last van mijn hoofd en in het begin heel raar wittige afscheiding gehad en nu ook weer. ALvast erg bedankt voor het lezen van mijn vraag. Vriendelijke groet
Hoi Zonnig2014, als je 28 juni voor het laatst gemeenschap hebt gehad en je bent bevrucht, moet je nu al een positieve test hebben. Al ruim 2 weken. Dus als je negatief test, ben je toch ongesteld geworden vorige week en heb je een andere cyclus dan gewoonlijk gehad. Dan neem je de eerste dag van die 2 dagen als start van je nieuwe cyclus en moet je even rekenen wanneer je vruchtbare periode weer is. Maar voor hetzelfde geld test je positief... De klachten die je beschrijft zeggen eigenlijk niets over een zwangerschap... Groetjes Brigitte
Beste Brigit. Bedankt voor uw antwoord. Ik zal volgende week zo wie zo nog een testje voor de zekerheid doen. Ik gebruik ook geen pil of iets dergelijks. Maar ik vond het echt raar dat ik die donderdag (17 juli tot 19 juli)bloed verloor en zondag was alles weg. Mijn echte laatste ongesteldheid was 12 juni en als ik alles goed heb ingevuld was ik die week vruchtbaar en daarom is het ook moeilijk om het uit te rekenen wanneer ik zou moeten testen om dat het dan 5 weken zou zijn. Bij mijn andere zwangerschappen kwam ik er ook later achter dat ik zwanger was. Bedankt voor het mee denken Cyclus: Januari 4 weken. Februar 5 weken Maart 4 weken April 5 weken Mei 5 weken Juni 5 weken. 12 juni de laatste keer ongesteld geweest en op 17 juli twee dagen bloed verloren. Bedankt voor het mee denken. Groetjes van mij.