Hoi allemaal, de tijd is voorbij gevlogen, eerst vertelde ik jullie dat ik trotse papa zou worden, nu word mijn dochter alweer bijna 1 jaar. 14 mei om precies te zijn. het was het wachten meer dan waard, en ben heel erg blij met haar. neem een kijkje op hyves bij Errolpa, dan zie je haar foto;s. groetjes een trotse papa!
Hoi, wat gaat de tijd snel he! Dat eerste jaar vliegt voorbij voor je er erg in hebt. Geniet strakjes van haar eerste verjaardag, het wordt vast een superdag!
Wauw, wat gaat de tijd dan hard he! Geniet nog maar lekker van je kleine meisje, voor je het weet wil ze stappen!
Het gaat echt ongelooflijk snel heh? Ons zoontje wordt volgende maand ook al 1 jaar. Het lijkt wel als de dag van gister dat we hem voor het eerst in onze armen hadden. Geniet van je meisje. Alvast een hele fijne verjaardag.
14 mei, mooie datum, ook dan word mijn zoon een jaar. Wat is het jaar omgevlogen he en wat zijn het mensjes geworden. Vorige jaar nog hulpeloze babies en nu toch al mensjes met een eigen willetje. Stapjes zetten, lopen, proberen te kletsen .. Heerlijk
leuk eens een papa op het forum te zien. Het eerste jaar is hectisch en ik ervaar het als zeer prettig dat ze zelf kan zitten en dadelijk lekker zelf kan gaan kruipen/lopen. Ook krijg je steeds meer contact met je kleintje. Veel plezier! Groetjes, Danielle
Hee wat leuk, een papa op het forum Ik ga even kijken naar je mooie meid Amber en ja, wat gaat het enorm snel...
hee, doe ik iets verkeerd? Heb 'errolpa' getypt, maar daar wordt niets op gevonden. nog een keertje proberen...