Hoi, Ik was even benieuwd. Hoe lang kan je kindje gebruikmaken van een campingbedje? Zit af te vragen of ik1 moet halen. Hij is nu nog klein enkaninde reiswieg slapen. Maar daarnawel handigomeen campingbed te hebben als we naar pa oma gaan. Tweede vraag: welke merk campingbed raden jullie aan? Derde vraag: heb je wel eenheden campingbedjemeegenomen tijdens vliegen voor in het hotel?
Oudste heeft tot 2,5 jaar af en toe in een campingbedje gelegen. Mogelijk als ze bij opa en oma zou slapen dat ze er nog in wil slapen, daar staat er nog eentje. Volgens mij hebben we een Koelstra, via marktplaats gekocht. Voor de jongste hebben we nu een Deryan travelcot en die bevalt mij erg goed. Scheelt een hoop gesleep en ze slaapt er prima in.
Mijn dochter van 3 vind het bij een ander toch nog steeds erg fijn om in een campingbedje te slapen. Ach past nog steeds. Mijn zoontje slaapt permanent in een campingbedje. Slaapt hij net iets beter als in een ledikant. Volgens mij hebben we een koelstra, overgenomen van een collega van mijn man.
Ik heb het campingbedje dat nog van mijn broertje is geweest dus dat ding is zo'n 16jaar oud haha! Echt ideaal en volgens mij kun je er erg lang mee, misschien dat er bij bepaalde merken wel een gewichtsklasse bij staat ofzo.
Campingbedjes hebben ze meestal wel in hotels.. Hier dat ding niet heel vaak nodig gehad, daarom een van de goedkoopste uitgezocht, Topmark volgens mij, doet het prima, en heel fijn voor de momenten dát je hem nodig hebt! We hebben wel een extra matras voor erin gekocht. Zal nu met de tweede intensiever gebruikt worden, gaan bijv. vd zomer in een huisje in Italië zitten en dan zal hij in het campingbedje liggen.
Er is echt amper kwaliteitsverschil tussen campingbedjes, dus zou echt geen dure kopen. Hier slapen ze bij opa en oma nog steeds in campingbedjes (zijn 3,5), en we hebben die dingen overal mee naar toe gesleept. mijn dochter heeft ook 1,5 jaar constant in een campingbed geslapen, omdat ze panisch werd van de ledikant (vanaf de draai en 'bonk-met-het-hoofd-tegen-de-spijlen-fase)
wij hebben een standaard campingbedje van de baby dump. hebben er wel een campingbedmatras voor bij gekocht. Wij hebben hem voornamelijk gebruikt voor andere kindjes die eff een middag slaapje moesten doen als we de ouders op visite hadden. Nemen hem ook mee als we een weekend weg gaan. Gaan vaak dan wel naar een bungalowpark waar in zo'n huisje wel een bedje aanwezig is. maar je weet nooit wat je aantreft dus voor de zekerheid nemen we dan ons eigen bedje mee. En wat dat vliegen betreft.. Als je naar een hotel gaat in het buitenland hebben ze daar waarschijnlijk wel camping bedjes die je op je kamer bij kan zetten. Wij zijn afgelopen zomer naar turkye geweest en daar kregen we precies zo'n zelfde standaard camping bedje naast ons bed. Ik raad je wel aan om een camping bedje te nemen met een standaard voormaat bijna gelijk aan een gewoon ledikantje. Daar zijn aan standaard matrasjes voor te krijgen en die heb je voor die afwijkende maten niet. mn schoonouders hebben bv een bedje die is een stuk korter is en iets breder en dat is waarschijnlijk omdat ie dan ook als box kan funtioneren maar tot resultaat dat de kleine man er nu nog maar net in past en die van onszelf kan ie nog wel een jaartje mee doen gok ik zo. Onze kleine man is nu ongeveer 82 cm lang.
1 mega tip: koop er geen een! Neem een Deryan TravelCot. Zoveel kleiner, zoveel lichter, snel op te zetten, en als ze er eenmaal aan gewend zijn (als baby) kunnen ze er in tot ze een jaar of 2 zijn. Daarna sliep mijn oudste al in een gewoon bed, dus bij het logeren ook. Inmiddels heb ik ook een campingbed voor mijn oppaskindjes, maar wat een gesleep zeg. Groot ding, zwaar, groot om op te zetten. Voor mijn kids écht niet! Ons tentje mik ik zo achterin, kan zelf in je handbagage in het vliegtuig, zo klein is het.
Wij hebben er van de week 1 gekocht.. Het merk weet ik niet, maar hij heeft zo'n ritsopening aan de korte kant zodat het kind er op een gegeven moment zelf uit kan kruipen.. Mijn nichtje sliep toen ook in zon ding.. ideaal..