spugende peuter

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door mijn2kids, 15 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mijn2kids

mijn2kids Actief lid

16 aug 2008
    119
    0
    0
    hallo allemaal

wie kan mij helpen.

onze dochter, van nu 19 maanden, spuugt al vanaf zaterdag en dan voornamelijk als ze op bed ligt, we hebben nu, op woensdagavond na haar bed moeten verschonen en haar onder de douch moeten doen.
    overdag is er niets aan haar te merken ze is vrolijk en speelt lekker, wel eet en drinkt ze wat minder en de plas luiers zijn ook minder, normaal verschoon ik haar 4 a 5 keer per dag en dan heeft ze goeie plasluiers, nu hoef ik haar maar 2 a 3 keer te verschonen ook heeft ze af en toe diarree.
    moet ik me nu zorgen maken, wie weet raat, of heeft tips.

alvast bedankt, groeten
    lianne

2. Ukkepuk

Ukkepuk Lid

5 jul 2006
    60
    0
    0
    Medewerkster P&O
    Nunspeet
    Hoi,

Omdat je kind al vanaf zaterdag aan het spugen is en ook minder drinkt zou ik morgen naar de huisarts gaan.
    De huisarts kan iets voorschrijven tegen de misselijkheid en het spugen, het zijn zetpillen.
    Let wel goed op dat ze niet uitdroogt, dat kan soms snel gaan met die kleintjes.
    Wij hadden het een maand geleden ook en die zetpillen hielpen onzettend goed bij onze dochter.
    Ik heb ze nu standaard in huis.

Sterkte ermee

3. toet

toet Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.802
    0
    0
    Hoiii,

Nee denk niet dat je je zorgen moet maken,Sophie had een tijdje geleden keel en oorontsteking en at niks en dronk echt heel weinig ( misschien 150 cc ) en heel af en toe wat partjes mandarijn,ze had ook koorts maar was geen doodziek kind ( was gewoon af en toe wel aan het spelen) ik maakte me echt super ongerust om het vocht,ze had echt slechte plasluiers,heb in 5 dagen tijd wel 3 x bij de huisarts geweest...en die heeft ze op het hart gedrukt,als ze in 24 uur niks heeft geplast,geen traantjes meer ziet en suf is,dat je dan echt aan de bel moet trekken!

Ik denk dat je het nog even aan moet kijken!

Succes.

Deel Deze Pagina