Spui je irritaties!

Discussie in 'De lounge' gestart door Olympia, 29 jul 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Olympia

Olympia Fanatiek lid

16 okt 2020
    1.041
    1.668
    113
    Vrouw
    Ik heb zo'n gevoel dat er behoefte is aan een dergelijk topic :p

Dus wat irriteert jou? Wat vind jij nou echt asociaal?
    Gooi het erin!

Irritaties:

- mensen die rustig staan te wachten tot hun boodschappen gescand zijn, daarna op hun dooie gemakje gaan afrekenen en hun portemonnee op gaan zoeken

- die te kleine kassaband bij de Lidl waardoor al je boodschappen ophopen en je spontaan paniek krijgt

- auto's die hun knipperlicht niet aanzetten op de rotonde, waardoor je als voetganger geen idee hebt wanneer je nou kan oversteken

- mijn partner die binnen 2 minuten weer een zooi maakt van de net schoongemaakte keuken

- mijn zweverige collega die constant blijft benoemen hoe erg ik op haar lijk en mij briefjes toe stopt met zoetsappige quotes waar ik helemaal niks mee kan

- de buren die 's avonds roken in de achtertuin, waardoor de rookgeur ons huis in trekt (ja, ook met alle ramen en luchtroosters dicht)

De lijst zal vast nog veel langer zijn, maar dat komt wel :p

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  2. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.608
    8.359
    113
    Vrouw
    Ik stond van de week te wiebelen op mijn benen omdat mijn bekken ineens heel instabiel was. Flinke zwangerschapsbuik. Dringen 2 mannen (los van elkaar) voor in de kassarij. Mannen van een jaar of 50. Ik heb even op mijn tong moeten bijten.

3. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.063
    17.019
    113
    Waarom op je tong bijten?
    Ik zou gezegd hebben “joh, ik stond hier al/ben de eerstvolgende”. Ook als niet-zwangere.
    Voordringen is zo asociaal… :o:

Paardenbloem, Beertje8, Nova1986 en 6 anderen vinden dit leuk.
  4. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.063
    17.019
    113
    Wat voor soort quotes krijg je? Dit klinkt best creepy:eek:

citroenrasp en Vero0504 vinden dit leuk.
  5. mamabri

mamabri Fanatiek lid

15 aug 2021
    3.242
    4.200
    113
    Vrouw
    Ik irriteer me niet zo snel, mijn motto is; bemoei je niet met een ander, geeft veel rust denk ik.

het interesseert me ook werkelijk geen zier wat mijn buren doen. Staat er een ambulance/politie auto ergens, ik loop of rij door.

in principe vind ik weinig mensen leuk genoeg om me ergens druk om te maken, ik heb genoeg aan mezelf

Marsepein, Asil, Momof3d5 en 4 anderen vinden dit leuk.
  6. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.608
    8.359
    113
    Vrouw
    Iets in die trant had ik er even niet uitgekregen denk ik :oops: Het had wat hormonaler geweest.

Nellie4 vindt dit leuk.
  7. Olympia

Olympia Fanatiek lid

16 okt 2020
    1.041
    1.668
    113
    Vrouw
    Van die "you got the strength to carry on" stompzinnige quotes. Lief als het van een vriendin komt misschien. Maar deze collega roept me naar haar toe en dan krijg ik een notitiebriefje in mijn handen geduwd met zulke uitspraken. En dan zegt ze met zo'n zweverige blik erbij: "neem dit mee en bewaar het goed! Als je hierin gelooft, dan wordt je leven zo veel makkelijker!"

:o::o::o:

8. Fruity90

Fruity90 Fanatiek lid

16 jan 2022
    2.887
    4.160
    113
    Vrouw
    - Getyp op een toetsenbord (en ik ben it-er:cry:)

- Als de buurvrouw buiten gaat bellen met haar moeder op speaker terwijl ik ook buiten zitten.

- Mensen die niet durven te rijden: die ineens veel zachter gaan rijden in tunnels bijvoorbeeld.

Nova1986 vindt dit leuk.
  9. Martini

Martini Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.109
    622
    113
    Überhaupt dat iedereen tegenwoordig op de speaker belt, wat is dat??

consider, dreumesje, Paardenbloem en 10 anderen vinden dit leuk.
  10. artie

artie Fanatiek lid

27 sep 2021
    3.563
    3.899
    113
    Vrouw
    Werkmannen die nooit hun afspraken nakomen

Mensen die hun boodschappen al op de band leggen terwijl mijn kar nog niet leeg is
    Mensen die beginnen kletsen in het midden van een gangpad en niet aan de kant gaan

Dat er hier in huis nooit, maar dan ook echt nooit, iets van de eerste keer goed gaat of werkt
    Soms denk ik dat mijn opa hier spookt omdat we alles aan het veranderen zijn in het huis wat hij eigenhandig verbouwd heeft

Mensen die buikgriep vergelijken met Crohn, of moeheid van een normale dag met fatigue en brainfog (sorry er is gewoon geen Nederlands woord voor ofzo)

Dat man alle details uit series en films onthoudt, maar iets wat ik drie minuten geleden gezegd heb niet

11. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.063
    17.019
    113
    Dit valt me vooral altijd op als ik in de Action ben. Een winkel waar ik sowieso liever niet kom en gillend uit ren als ik er wel eens heen ‘moet’, maar altijd zó veel mensen die er op speaker bellen. Echt waarom?!

Ik probeer sowieso niet buitenshuis/de auto/andere prive plek te bellen, laat staan op speaker op een plek waar iedereen mee kan genieten. Vind het zo suf:o:

Paardenbloem, Saartje33, Zeebra en 3 anderen vinden dit leuk.
  12. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.191
    16.523
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Op dit moment op nummer 1: mijn enorm jeukende muggenbulten die op mijn benen zitten na onze vakantie in Frankrijk. Wordt er helemaal gek van.
    Verder stoor ik me niet zo snel ergens aan. Dringt iemand voor, joh doe je best.
    Gaat iemand niet zo snel bij de kassa, prima ik heb geen haast
    Bumperkleven, even geduld en dan ga ik zo direct opzij
    Kan me wel aan van alles ergeren maar heeft toch geen zin
    Rochelende mensen die spugen op straat vind ik wel enorm irritant en vloekende jongeren vind ik ook enorm irritant evenals kinderen die enkel met veel geluid buitenspelen

13. Amaranthas

Amaranthas Fanatiek lid

29 nov 2013
    3.534
    3.869
    113
    Dit ben ik 100% :D

Asil vindt dit leuk.
  14. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.825
    18.545
    113
    Vrouw
    Brrr daar zou ik de kriebels van krijgen. Ik heb echt niets met zweverig gedoe.

15. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.825
    18.545
    113
    Vrouw
    Hahah of die voice berichten op whatsapp. Pfffft, app gewoon of bel op.

consider en Nummer4 vinden dit leuk.
  16. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.173
    35.838
    113
    Zo ben ik ook, al moet ik wel eerlijk zeggen dat ik op sommige momenten in de maand me overal aan stoor. En dat vind ik echt heel irritant.

citroenrasp, Zeebra en mamabri vinden dit leuk.
  17. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.825
    18.545
    113
    Vrouw
    Oh vreselijk ja. Vandaag ook weer zo'n persoon met amper 80 op de snelweg:evil::evil: heel fijn wanneer je moet invoegen.

18. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Wanneer ik me ergens aan erger is dit vooral in de auto;

-Kom ik aanrijden en komt er iemand uit een zijweg die nog ff extra gas geeft om vóór mij de weg op te duiken om dan vervolgens 10 kilometer onder de toegestane snelheid te gaan rijden.

-automobilisten die steevast op de 2e baan blijven rijden wanneer de spitsstrook open is. Echt wáárom! En dan vaak ook nog net geen 100 kilometer per uur, waardoor je in de problemen komt als je wel netjes rechts houdt en dus 2 banen op moet schuiven als je zo'n druiloor voorbij wilt.

-invoegen met 80 kilometer per uur, waardoor je medeweggebruikers in de problemen komen.

-inhalen met 2 kilometer p/u verschil

-inhalen, voor je gaan rijden en dan steeds langzamer gaan rijden.

Zweden, Asil, bababoe en 4 anderen vinden dit leuk.
  19. Mamavan2SE

Mamavan2SE Fanatiek lid

22 okt 2018
    4.210
    1.753
    113
    Vrouw
    Oh vreselijk
    Op de camping hier ook
    Op de speaker een uur lang bellen met thuisfront. En ja ok dat hoor je al overburen, maar 3 veldjes verder hoorden de vrienden van ons dat ook

Fruity90 vindt dit leuk.
  20. Mamavan2SE

Mamavan2SE Fanatiek lid

22 okt 2018
    4.210
    1.753
    113
    Vrouw
    Hahaha zooo herkenbaar

artie vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina