Wanneer de kinderen in hun puberhol zitten met oortjes/koptelefoon op. Niet te bereiken. Niet voor een vraag, niet voor t eten....misschien ook niet bij brand?
Hmmm zo heb ik een partner. Overigens sliep G door een krijsend brandalarm heen. Ding ging af toen ze in de caravan lag op nog geen 2 meter van dr af. Allicht hebben ze brandalarmen die klinken als t geritsel van een snoepzak, dat lijkt me beter te werken.
Ben je net klaar met je klusje van je lijstje, (R zn puky loopfietsje gepimpt, was roze nu metallic zwart) komt er weer een nieuw klusje bij. Lekkage in de schuur. Nu is t een losbouw stenen schuurtje met een golfplaat dak en niet aan t huis vast. Valt allemaal wel mee, maae nu maar weer zien hoe ik dát oplos. T lekt wel op een houten draagbalk, dus t is niet ff een emmertje er onder. Heb liever de leuke klusjes waar je blije gezichtjes van ziet.
Dat de fifa het speelschema aan de VS heeft aangepast. Kan nu vrijdag weer midden in de nacht de wekker zetten. Doe het graag hoor, maar vind het mega irritant.
Ik laat mijn haar groeien met het idee om te doneren maar het lijkt wel dat elke keer als ik bijna op de juiste lengte ben ze er weer 5cm extra bij willen aaaarghh. Ik wilde deze keer nog wat over houden in plaats van naar weer echt kort te gaan maar het word wel moeilijk zo. Voordeel is wel dat ik nu voor een 10tje geknipt kon worden want het waren echt alleen de puntjes
Ja dat is echt verschrikkelijk, als ik de fles open heb, draai ik de dop een aantal keer zodat hij los van de fles is. Kan ik na het inschenken van drinken die dop er weer normaal opdraaien
Mijn vriend zegt een week voordat ik ongesteld moet worden dat het al merkbaar is. Dit soort opmerkingen krijg ik wanneer ik sta te zuchten in de keuken of de deurtjes te hard dichtsla. Of de zin, doe even rustig! Rustig? Ik? Het is een lieverd maar iedere keer die opmerking is irritant (al is het plagend bedoelt!)
Nog irritanter: als iemand dan de fles in de koelkast op een plank legt trek je de volgende dag de koelkast open, kun je de hele koelkast uitsoppen door die plakzooi
De mijne herhaalt altijd "mopper mopper mopper!!" zodra ik ook maar een beetje chagrijnig ben. Dan haalt hij me echt het bloed onder de nagels vandaan, word er pislink van en hij vindt dat ontzettend grappig en herhaalt het dan nog 10 keer met zo'n stomme grijns
Daar reageert die van ons ook amper op. Alleen via Snapchat is ze altijd te bereiken, maar dat ga ik niet speciaal voor haar downloaden.
Probleem met Whatsapp is dat ze je berichtjes echt wel zien, maar dan direct als ze binnenkomen, als melding. Dan hebben ze het gelezen, maar dat zie je niet terug aan die blauwe vinkjes. Zolang ze voor zichzelf geen voordeel zien, zien ze geen noodzaak om te reageren.
Ik vind snapchat echt een uitkomst. Ik heb het nu een paar maanden en ik krijg nu direct respons als ik een snap stuur. Op het moment dat je gaat tikken krijgen ze al een melding. Niet dat ik ze dagelijks aan het snappen ben maar die app berichten die niet beantwoordt worden vind ik zo irritant.
Dat ik van alles wil doen maar mijn lichaam niet. Zit al een paar weken thuis met burn out klachten.. De was ophangen/afhalen oid is al een hele opgave.
Mensen die in de tegenovergestelde richting over de rotonde fietsen. Onze woonplaats heeft verschillende rotondes, waar je beide kanten op mag/kan maar ook maar een kant op. Dan fiets ik netjes het rondje en komt er via de andere kant iemand, zo irritant. En niet iedereen houd daar rekening mee.
Herhaalrecepten die mijn huisartsenpraktijk niet beantwoord omdat ??? Ondanks hun de volgende regel hanteren: vóór 11 uur besteld = volgende dag ophalen bij de apotheek.