Het WEER. en vanaf 15 augustus 25 graden en zon, einde van onze vakantie en de 1e werkdag van man. $***#€@&
Ik snap het nut niet? Als ze niet vast zitten, dan kan je de dop er toch ook weer opdraaien als je ze inlevert?
Dat gebeurt blijkbaar te weinig en op een of andere rare manier zouden die doppen dan in het milieu terecht komen. Dat kan ik me enigszins voorstellen bij halve liter flesjes, maar niet bij het melkpak in de koelkast. O en misschien ook om die bij het plastic te verzamelen, misschien dat ze nog te vaak bij het restafval worden gegooid?
Ik haat de overgang, pre menopauze, hoe die shit ook heet. Ik ben 37 en wil dit niet! Zit nu op CD 36 en nog steeds geen menstruatie, balen gewoon.
Dat ons buurbedrijf (auto reparatie + sloop) een hond hebben, Kangal. Welke de godganse dag blaft. Maar sinds vandaag hoor ik hem niet meer. Heb gehoord dat ze een pup hebben, belgische malinois. Gister werd mij dat verteld, en nu blaft de pup de hele dag en dat gaat door merg en been. In eerste instantie omdat het een pup is en ik het ontzettend zielig vind, als 2de omdat ik mezelf gewoon niet meer kan concentreren. Voor de rest, hoe hard ook, is mijn grootste irritatie in het leven, mensen. Niet allemaal maar wel een hele hoop. Vooral die met oogkleppen lopen, en zich overal bevoorrecht voor en op vinden. Ik houd wel van echte mensen, daarmee bedoel ik gevoelsmensen. Mensen die wel kijken naar omgeving en ingrijpen wanneer er hulp nodig is, al zijn het kleine dingen. Opmerkzame mensen, mensen die tot in hun core goed willen. Maar helaas zie ik steeds meer en meer de ikke, ikke, ikke en de rest kan stikken samenleving. En het word alleen maar erger en dat maakt mij verdrietig.
Ik vind dat ook echt zo irritant!! Ik trek ze er dus gewoon af. Het is nog nooit gebeurd dat ik een fles in wou leveren zonder dop dus het zal vast wel goed komen
Dat schijnt dus regelmatig niet te gebeuren, waardoor de dopjes in de natuur eindigen. Daarom zijn ze overgegaan op deze, vastzittende dopjes. Super irritant, al snap ik het wel.
Mijn man en ik rijden beide in onze auto. Allebei heel ander rijgedrag. Gedrag is eerder persoonsgebonden.
Nou ik heb ook dit probleem… Halverwege mei laatste keer menstruatie gehad…zou dus nu al twee keer ongesteld moeten zijn geweest. Nu iedere keer buikpijn tussendoor en dan maar weer maandverband gebruiken want wil niet doorlekken maar nog steeds niets. Ben niet zwanger en 39 jaar. Moeder was 50 toen ze begon met overgang. Ik heb verder geen andere bijbehorende klachten. Weet ook niet wanneer naar de huisarts te gaan. De buikpijnen en darmkrampen die daarbij horen tussendoor zijn wel lastig.
Precies, wij rijden nu BMW. Hiervoor Audi. Mensen hebben daar flinke vooroordelen over. Wij reden het zelfde in onze Ford vroeger als nu in onze huidige auto's.
Oh dit kan ik prima doen! Ik rij altijd de max snelheid +5 km extra. Als degene die ik in wil halen net te langzaam rijdt voor mij, dan ga ik inhalen, ook al betekent dat heel traag inhalen Maar ik ga mooi geen boete rijden omdat iemand achter mij zich niet aan de snelheid wil houden.
Ik heb dus ook alle bijbehorende "klachten" opvliegers en zo. Ook al bij de huisarts geweest. Die heeft na de vakantie contact met een gyn. hierover. Maar precies wat jij zegt, dat gesleep met maandverband en niet willen doorlekken. Das gewoon onhandig.
Van mijn arm momenteel, die tintelt alsof er allemaal speldjes in prikken. En op bepaalde momenten ook op andere plaatsen zoals mijn gezocht, benen en andere arm. Word er helemaal geïrriteerd van.