Hoi meiden Nou wat is dit balen zeg, alles vanaf sept weg Al onze verhalen en updates gewoon in rook opgegaan. Maar goed we moesten toch bijna een nieuwe openen dus heb ik dat bij deze vast gedaan voor ons Ik hoop dat iedereen ons weer kan vinden. liefs mariek
Hoi meiden,....t's ff geleden dat ik heb meegelezen,...wil ik bijlezen,........................shit!!!!!!!!!! Goed idee van je mariek!! Hoest bij jullie??? Hoe is het verders met iedereen? Is er nog nieuws??????? ff ego,...vandaag in het ziekenhuis geweest (kon aan m'n eigen gyn eerst het hele verhaal weer vertellen) Eerst wilde hij me laten starten met clomid,....waarop ik behoorlijk fel reageerde,...ook dacht hij dat mijn zoontje met puregon tot stand was gekomen,....toen werd ik dus ff heel boos,......hij bood zijn excuus aan en heeft eerst even het dociër doorgelezen. Hij rijgt 1 ronde de kans zich te bewijzen,....anders is het geertgen hier i come!!!!!!!!! Ik moet nu ff afwachten tot ik ongie word,....is dit op dag 35 niet het geval,...ff testen en dan 10 dagen aan de prumoluut,...en dan eindelijk weer beginnen met de behandelingen!!!!!!!JAHOEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!
O rissy wat fijn dat je weer aan de gang kan Wat een ellende dat z'n arts het weer niet snapt Volgens mij roepen ze maar wat zonder het dosier te lezen FF een update van mij voor diegene die hier nu weer lezen en voor nieuwe mensen (Misschien wil iedereen dit even doen) Na 4 iui pogingen en 1 afgebroken poging ivm geen zaadjes door ontsteking en antibiotica, gaan we nu een stapje verder voor een 2de kindje. Ik ben nu gestart met de voorbereidingen voor ICSI Heb Lucrin gehad ipv Decapeptyl het voor deel is dat lucrin maar 1 spuit is die de hele maand werkt ipv deca die je iedere dag moet spuiten Ben gestart met 300eh Gonal f en zit nu op dag 3 Maandag 11 okt mag ik voor de eerste fm.