Spuiten na clomid in 2017 - pcos

Discussie in 'MMM clubs' gestart door bloempje123456, 10 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bloempje123456

bloempje123456 Actief lid

13 dec 2016
    136
    0
    16
    Hoi,

Heeft er iemand zin om ervaringen te delen over het spuiten na gebruik van clomid bij pcos?

Zelf ben ik in december begonnen met puregon omdat ik met clomid erg wisselende resultaten had. De puregon is nu 3x opgehoogd: 50> 67> 83. Ik zit nu op CD 20 en tot nu toe is er nog geen reactie zichtbaar. Nog even zoeken naar de juiste dosering dus, maar hopelijk gaat hier snel verandering in komen. 😊

Mocht er iemand zin hebben om mee te kletsen; leuk! 😁

2. Katje77

Katje77 Actief lid

11 dec 2015
    498
    33
    28
    Hoi

Even om je een hart onder de riem te steken; ik had nl. ook heel wisselende clomid resultaten. 5x clomid gehad waarvan 2 eisprongen.
    Dan beginnen spuiten, eerste keer ook pas na ongeveer CD25 eisprong, tweede keer waren ze naar mijn gevoel te traag opgehoogd en heb ik op ongeveer CD30 alles moeten afbreken... Was toen zo moedeloos dat we snel zouden moeten overgaan op ivf. Dokters hebben toen een laatste poging gedaan met Clomid en spuitjes combineren en was perfect, had op CD14 denk ik voor de vroegste keer ooit een eisprong en ben die ronde zwanger geraakt...
    Wie weet heb je er wat aan.
    Ik wens je TONNENVOL Succes ! Net zoals iedereen hier die in de MMM Zitten. Wat is het k l o t e hé. Maar blijf erin geloven. Ik hoop dat het bij mij ook goed mag blijven gaan...

3. bloempje123456

bloempje123456 Actief lid

13 dec 2016
    136
    0
    16
    Katje, super bedankt voor je reactie! Dat geeft inderdaad wel weer hoop! :)
    En wat fijn dat je zwanger bent!! Hopelijk gaat alles goed en hebben jullie over een aantal maanden een prachtig kindje in jullie armen. Geniet van je zwangerschap!!

Deel Deze Pagina