Ik zal donderdad (als het gaat) of anders vrijdag wel even laten weten hoe het gegaan is. Liefs, Snoopy
He meiden! Nou ik ben weer terug hoor en het is me eigenlijk wel meegevallen. Heb wel wat meer last van misselijkheid gehad dan gemiddeld, maar was rond 8:30 aan de beurt en om 14:45 stond ik weer buiten, dus best snel nog. Alleen had ik op de uitslaapkamer, toen ik net wakker was, mijn vriend al aan de telefoon gehad en ik voelde me toen kiplekker, dus heb gezegd dat hij wel kon komen. Dus hij heeft van 10 uur totdat we weggingen moeten wachten... de misselijkheid kwam ietsjes later... Ik voel me verder best goed, heb haast geen bloedverlies door de HSG en heb niet echt veel last gehad van het gas. Alleen moet ik af en toe hoesten en dat voelt niet prettig, omdat ik bang ben dat de wondjes gaan lekken (eentje was gaan bloeden namelijk toen ik voor de eerste keer rechtop was gaan zitten en moest hoesten. Nu druk ik op de wondjes als ik moet hoesten). Ik heb 2 wondjes, 1 in mijn navel en 1 net boven mijn schaambeen en die doen geen pijn. Heb nu wel een beetje hoofdpijn. Ik heb vanmiddag en vanavond nog lekker geslapen, dat lukte in het ziekenhuis niet. Ik kan wel op mijn zij liggen gelukkig (had ik niet verwacht), op mijn buik ga ik niet eens proberen, lijkt me niet zo'n goed idee. Gelukkig was alles goed, mijn eileiders zijn goed doorgankelijk en verder zag alles er ook goed uit. Nu nog even herstellen en hopen dat de leo het gewenste effect gaat hebben! Als jullie nog vragen hebben, hoor ik het wel! Liefs, Snoopy
Snoopy Fijn dat het achter de rug is en alles goed is gegaan, en het ook goed is! (behalve misselijkheid) Liefs Mirre
Hallo, Ik heb net te horen gekregen van de gyn, dat clomifeen niet werk.... en waarschijnlijk de spuiten dan ook niet. Kwam hard aan...Nu eerst weer een nieuwe afspraak met gyn over verdere stappen. waarschijnlijk LEO.... Ik voel me nu echt beroerd en ik heb de hele tijd lopen janken... zo, ik wilde dit ff kwijt......
He hallo, Cyberbob, balen he als de clomid niet werkt... het is vaak wel zo dat spuiten dan wel werkt hoor, alleen bij pco heb je snel kans op overstimulatie, en dan kan je en niet verder, en het is niet goed voor je... dus vandaar dat de leo wordt voorgesteld. Hier gaat het helemaal goed, merk nauwelijks meer iets van de operatie, maar ik doe uiteraard rustig aan. Als jullie interesse hebben, ik heb een 'leuk' filmpje gevonden over de leo: http://www.youtube.com/watch?v=3fTFgqD3Ne8 Niet naar kijken als je niet tegen operatie-filmpjes kan, maar het ziet er eigenlijk helemaal niet schokkend uit en je ziet duidelijk dat ze goed kunnen zien wat ze doen. Dat maakt het misschien minder eng allemaal. Ik was zelf wel benieuwd hoe het er nou allemaal uitziet van binnen en hoe de leo werkt. Liefs, Snoopy
Het valt wel mee toch? Je kan natuurlijk wel een beetje verwachten hoe het eruitziet, dus als je het niet wil zien, niet kijken! Liefs, Snoopy
de gyn had gezegd dat spuiten geen zin had, en dat vlak voor het weekend. bedankt voor jullie reacties, maar op dit moment helpt helemaal niets tegen dit gevoel.....
interessant snoopy, cyberbob, ik snap hoe jij je voelt het is ook heel naar, maar er zijn met spuiten en leo hele goede resultaten gehaald.. dus geef de hoop niet op
Valt ook wel mee, maar als je de behandeling nog moet ondergaan begint het wel te kriebelen.. Maar vond het zeker wel interesant.. Ik heb het wel opgeslagen..
Oh ok, ik was even bang dat het helemaal verkeerd viel. Hier gaat het goed, het is me heel erg meegevallen. Gister even naar Ikea geweest, naar een vriend, boodschappen gedaan (vriend ging mee hoor, ik til niets). Vandaag even met de fiets naar de stad geweest, lekker gewinkeld. Het valt me echt mee hoe snel ik herstel, maar ik doe wel voorzichtig. De gyn had gezegd dat morgen de hechtingen eruit mogen, ik vind dit wel vroeg eigenlijk. Ik bel morgen nog even de poli voor de zekerheid. Ik had gister trouwens nieuwe pleisters erop gedaan, en het onderste sneetje is eigenlijk niet gehecht, zit een dwarshechting op zodat het sneetje dichtblijft. In mijn navel zit een onderhuidse hechting, heel netjes. En Cyberbob, snap heel goed dat je baalt, maar er zijn inderdaad echt nog genoeg mogelijkheden! Het is leuk als de clomid werkt, maar dat is nu eenmaal vaak niet zo. Positief blijven hoor! Onze tijd komt ook wel! Mj, succes morgen bij de gyn! Liefs, Snoopy
He meiden! Bedankt voor jullie felicitaties! Ik hoop dat jullie ook snel zwanger raken! En Mariebel, ik hoop dat bij jou de leo net zo goed aanslaat als bij mij! In eerste instantie had ik nog mijn twijfels over de leo, langzaamaan ben ik er aan gaan wennen en toen het zo ver was stond ik er erg positief tegenover. Ik vind het echt verbazingwekkend dat het meteen na de leo raak is! Liefs, Snoopy
Ik houd trouwens op m'n weglog alles bij, wellicht leuk voor sommige om te lezen, niet dat m'n leven nou zo spannend is, maar m'n medische leven zeker wel! Nogmaals Gr Debbie