Wie heeft ervaring met de spuitlak van de action en gebruikt dat op hout? Gaat dan goed en wat kost het? Ik hoorde het dat ze het daar hebben en ik heb best wat nodig dus dan Is het wel zo handig als het niet te duur word
Ik heb het gebruikt voor een schommelstoel en is me zeer goed bevallen. Let wel op dat je er geen ander merk bij gebruikt,dan mislukt het. Ik moest nog 1 laag en had geen spuitbussen meer...Action was al dicht dus snel bij de Praxis een bus gehaadl...echt overal kwamen blaren op,hele stoel opnieuw kunnen doen..
Heb je dan ook veel lagen moeten doen? Ik wil mijn schuurdak lakken gewoon wit en het Is onbehandeld hout
Ik zou gewoon buiten beits kopen dan. Zo heb je wel heel veel bussen nodig.. Ik had er al bijna 2 nodig voor een lampenvoet. Denk ook goed na over een wit dak, het reflecteert echt heel erg met de zon erop.
Het is voor de binnen kant ik wil er een zit plekje van maken voor als het slechter weer Is. En eigenlijk zie ik het niet zitten. Dat ik alles moet lakken het Is 5 bij 8 en dan nog balken. Dat is dan zo'n k klus. Ik dacht dus lui te doen maar dat word hem dus niet?
Je kunt het wel spuiten, maar dat wordt een duur klusje, je krijgt heel veel nevel (dat ga je inademen) en veel sneller dan gewoon lakken zal het ook niet zijn. Als je er tegenop ziet kun je het altijd uitbesteden, toch? Via marktplaats of andere klussites hoeft het niet duur te zijn.
Wow boor een schuurdak zou ik geen spuitbus gebruiken.. Is een erg groot oppervlak en tevens de binnenkant dus veel nevel daalt neer op jou. Voor een stoel vond ik de spuitbussen wel erg fijn,zaten veel rondingen in..maar niet voor een afdak. Heb er voor de stoel volgens mij 4 nodig gehad voordat ik het verpeste... Daarna nog een keer 1...
Ja, ik heb ervaring met de spuitlak van de Action (dan voor een kastje voor binnen), maar wat een k#tkwaliteit verf is dat! Ten eerste zijn die spuitbussen 3 x zo snel leeg dan eentje van een beetje beter merk (of gewoon Praxis huismerk), 'hoogglans'...laat me niet lachen, het was dof en niet eens glad. Het resultaat was om te janken, dus ik heb een spuitbus van een ander merk gehaald, dat dekte veel beter en zag er mooi, strak uit. Misschien dat de beits ofzo van de Action beter is, weet niet of ze dat verkopen, maar ik zou sowieso voor jouw verfproject geen spuitlak gebruiken.
Schilderen met een goede lak. Eerst primen of gronden. Ik ben van mening dat je op verf echt niet moet bezuinigen.