Deze zomer gaan wij een paar daagjes op 'vakantie' met onze dreumes van dan ongeveer 14 maanden. Wat zijn op die leeftijd leuke uitstapjes? Uiteraard kom ik zelf wel op de kinderboerderij, zwembad en (kleine) speeltuin, maar zijn dingen zoals kabouterland / rijk der kabouters (Drenthe) ook al leuk of is ze daar echt nog wat te klein voor dan? Heeft iemand nog andere tips voor leuke uitjes?
S maak je het gelukkigst met een zandbak... echte pretparken is niet nodig maar als je het zelf leuk vindt... Emmen heeft een heel mooie dierentuin. Maar ook dat is meer iets voor de wat oudere kinderen. Dus vooral die dingen doen die jullie leuk vinden. Wij houden van wandelen en dat vonden en vinden de kinderen ook fantastisch.
Kabouterland is best leuk voor die kleintjes. Er is van alles te zien, maar wel veel trap op trap af gesjouw. Buiten kan er wat gespeelt worden en er zijn ook leuke dieren. Wij zijn vorige week met onze dochter van 7 maanden naar de animalexperience geweest in de dierentuin van emmen en ze keek haar ogen uit. Ook de dieren vond ze erg leuk. Dus ik denk dat kabouterland ook wel leuk zou zijn.
Hmm ja eerlijk gezegd denk ik dat ze daar ook het gelukkigst van wordt (en wij ook) Dan moet mama nog maar 1-2 jaartjes wachten voor alle andere leuke dingen