met neocate ging het helemaal niet goed huilde die nog meer!! zijn medicijnen zijn opgehoogd en huilen is veel minder gelukkig. dus afwachten of het zo goed blijf gaan bedankt voor jullie reacties!
Het onderste stukje is uit je openingspost. Hierin zeg je, zie vet gedrukt, dat het wel goed ging. Refererend hieraan zegt iedereen, ga terug naar Neocate. Fijn dat hij nu minder huilt, maar ik zou zeker wat doen met de tips die gegeven zijn! En antwoord op vragen die men stelt zou ook wel fijn zijn....
wat voor vragen die men stelt gaat toch om mijn kind en ik zeg juist dat het ziekenhuis het afraad omdat het waarschijnlijk niet is wand is ook tijdje goed gegaan met nieuwe voeding is alleen daarna weer gaan spugen en hij heeft ook goede dagen en het komt door de reflux medicijnen zijn opgehoogd en ja afwachten kan niet alles te gelijk en neocate is geen optie meer voor hem dat is mij erg duidelijk gemaakt dus met die tips kan ik helaas niks.. en hij slaapt snachts door dus dat gaat ook goed. ja kwa spugen maar niet kwa huilen... dus ja en spugen is ene x erger dan de andere x dus lig niet aan neocate
Vragen; Ik heb het gevoel dat je niet naar de tips en adviezen wilt luisteren. Als je kindje doorslaapt betekend dit niet automatisch dat het goed gaat. Ik heb, net als de andere hier, zelf ervaren hoe of wat. Een ziekenhuis heeft niet per definitie gelijk! Mijn oudste had niets zei men. Ach KEA en reflux is ook niets, wat zeur ik nu? Maar goed, jouw kind, jouw zorgen. Helaas...
Dan wens ik je veel succes tot de 6 maanden (mocht je niet eerder willen bijvoeden). Als je baby 11, misschien 12 weken is en NU al op de max voeding zit........ Maar zoals hierboven al staat: jouw kindje, jouw zorgen. Er worden veel nuttige adviezen gegeven door ERVARINGSDESKUNDINGEN op het gebied van krampen, reflux, e.d.