spuitluiers grrrr

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Sweetlakecity, 28 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

wat te doen tegen spuitluiers?
    Voor de voeding verschonen = spuit
    tussendoor = spuit
    en daarna!
    Maar zo erg dat je denkt er komt niets en dan perst ze en hop alles onder en tegen de kast die een meter weg staat! :confused: :confused: :confused:
    En als de luier opengaat ook nog plassen.
    Blijf wassen en wassen. Op het aankleedkussen ligt alleen nog maar een hydrofiele luier.

2. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    geef je borstvoeding?

toen esmee dat nog kreeg had ze vaak dunne poep

3. Sweetlakecity

4. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    je moet maar zo denken: ze heeft er in ieder geval geen last van dat ze het niet kwijt kan ;)

Ja wat kan je er aan doen? Heeeeel snel de luier verwisselen en verder veel wassen vrees ik.. :)

5. princesje83

princesje83 Fanatiek lid

1 apr 2008
    1.402
    0
    0
    regio rotterdam
    hebben wij ook gehad.. heeeeel erg! bleef omkleden, het liep zo vaak naast zijn luier! maar het is naarmate de tijd verstreek minder geworden, dus er is hoop!

6. Margriet

Margriet Lid

6 apr 2006
    82
    0
    0
    Irritant hè! Hoort er nu eenmaal bij helaas. Echt alles zit er dan onder! Het kussen, de nieuwe luier die je net om wilde doen en de kleertjes die hij aan heeft. En dan ook nog je eigen kleren, je handen, de vloerbedekking en de verwarming aan de overkant. Toen ik stopte met de borstvoeding ging het over.
    Ik weet niet hoe je je dochter hebt liggen? Als ze met haar voetjes naar je toe ligt zou je misschien een hydrofiel luier als een slab voor je kunnen hangen. Succes!
    Groetjes Margriet

7. winnietje

winnietje Niet meer actief

tena lady in de luier leggen :d
    Dat schijtn erg goed op te nemen

8. Sweetlakecity

margriet> hahaa die slab. Mijn man zegt misschien moeten we een heel afdekzeil nemen. Wahahaaaaa
    Zo plastic schort of een kast waarin alleen je handen kunnen en waar ze in ligt.
    Heb vanochtend maar heeeeeel lang gewacht met verschonen na het voeden. Pfff niets en alles in de luier. :)

9. kat

kat Fanatiek lid

21 mrt 2006
    1.402
    2
    0
    Tja tips heb ik ook niet echt, maar idd. snel wisselen ;) .

Dewi heeft mijn man eens in de nek "gepoept" toen hij de eerste aanval weg wilde poetsen van de kast en de grond :) .

10. Nala

Nala Fanatiek lid

29 okt 2005
    1.236
    1
    0
    Groningen
    Welke luiers gebruik je? Ik vind het namelijk nogal een verschil of ik de groene of de gele verpakking van Pampers gebruik. De gele nemen veel beter vocht op.

Verder probeer ik tijdens het voeden om Julian zo neer te leggen dat de poep goed in de luier terecht komt en niet met een rotgang door zijn bilspleet omhoog gelanceerd wordt. En ehhh wassen wassen wassen... :(

11. Foxter

Foxter Niet meer actief

Sterre had hier nog last van met pampers, wat een ondingen zijn dat, ze zat steeds helemaal onder en haar bed ook. Nu heb ik lidl luiers of Bumblies, en geen last meer van :)
    En als je verschoont, eerst even een schone luier al helemaal klaarleggen, opengevouwen en al, zodat je de ene afdoet en dan meteen een schone eronder, en zo snel mogelijk dichtdoen haha :)

Suc6!

12. Sweetlakecity

pampers de gele. maar ga staks c1000 halen die zitten haar iets strakker.
    net zo een tussenmaatje.

13. Janneke21

Janneke21 Fanatiek lid

25 jul 2008
    1.945
    0
    0
    Kinderopvang en studerend
    Hier lijkt ie het ook een sport te vinden om te wachten met poepen en plassen tot je gaat verschonen.
    Ik ben babietjes verschonen wel gewend, maar toch heeft ie het voor elkaar gekregen me onder te poepen en in mn haar te plassen! Oh en de muur is ook al slachtoffer geworden, gelukkig alleen van de plas, want ik vraag me af of die mooie gele kleur ooit nog ergens af gaat? :)

Ik wil dus graag zeggen je wordt er handiger in, maar dat is bij mij tot nu toe niet echt zo :)
    Het is gewoon flink snel een volgende luier er tegen aan duwen en ik hou z'n piemeltje altijd richting luier. Ons record is 4 schone luiers bij 1 verschoning :)

14. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Hmm wij hebben hier ook een paar keer gewisseld van merk luiers...
    eerst hadden we pampers.. en ineens lekten die heel erg
    toen huggies genomen.. dat ging goed (die waren net iets kleiner)
    vervolgens gingen op een gegeven moment de huggies ook erg lekken.. toen maar weer overgestapt op etos
    en nu eigenlijk alweer heel erg lang op pampers

soms schelen die maten gewoon net te veel lijkt het...

maarja.. ik denk dat je vooral geduld moet hebben met die spuitluiers... het gaat vanzelf over uiteindelijk
    misschien vast luiertje startklaar leggen achter dr billen.. gewoon met de voorkant omhoog
    wellicht schiet ze het dan precies tegen de luier aan...

Deel Deze Pagina