voor Thirza dan... Lag net prins(es)heerlijk aan m'n borst te drinken... met haar duim erbij in de mond, LOL. Dacht eerst dat het per ongeluk ging omdat ze haar handje al steeds op m'n borst had liggen, maar toen ze losliet en weer aanhapte, keek ze even van: Ik mis nog iets... handje zweefde even boven mijn borst/haar gezicht en 'Oja...' daar ging de duim zo weer er bij in. Gekke meid,
HIhihi lief hoor, en ook knap van dr, duimen en drinken tegelijk hahahaha Seth kan 'zelf' de fles vasthouden met drinken, dat is ook sindskort nieuw....
oooooh, lief! Ik zie dat onze meissies ongeveer even oud zijn. Is Thirza ook zo dol op haar duim op het moment? Onze krummel wel. En wat er dan allemaal verder in haar mondje past! Het is een wonder op zich! Ik zit er soms met verbazing naar te kijken!
Wat lief Sterre heeft haar duim niet gevonden, maar stopt het liefst wel een vingertje erbij tijdens het drinken Maar dan trekt ze valse lucht dus dat mag niet van mij.. Maar dat gelukkige gevoel herken ik helemaal, echt genieten he
Hier kreeg ze het dus voor elkaar om desondanks gewoon vacuum te zuigen, en ze deed het net alweer, Echt niet per ongeluk dus,
Ahhhh lief! Onze zoon probeert ook altijd zijn handjes in zijn mondje te stoppen onder het drinken, maar dan gaat er meer melk naast dan in .....en boos worden als het niet lukt!