Hi meiden, Ik ben zelf vegetarier en bereid zodoende op dit momen thuis alleen vegetarisch eten voor manlief en mij. Manlief eet buiten de deur wel vlees en vis maar thuis eet hij vegetarisch. Nu hebben we een zoontje van 6 maanden. Ik wil hem geen vlees noch vis onthouden, maar wil hem tevens laten wennen aan vegetarisch eten. Twee ker per week vis, twee keer per week vlees (waarbij ik dan voornamelijk gebruik wil maken van biologische kip en rund, varken wil ik niet geven) en dan drie keer per week vegetarisch. Daarnaast krijgt hij ook "gewoon" vlees op brood, dus ik ben er eigenlijk van overtuigd dat hij prima alles binnenkrijgt. Nu vroeg ik me eigenlijk af, is er wellicht een vegetarisch koolboek voor kinderen?! Kent iemand dat? Ik heb veel vegetarische kookboeken maar zoek eigenlijk iets dat op kinderen is gericht (bijv door gerechten met zijde tofu). In mij bezit heb ik wel opperdepop, maar vegetarisch vind ik daar niet veel in staan. Iemand tips?!
Ik heb dit boek zelf niet, maar het schijnt dat deze reeks erg goed is, in elk geval: bol.com | De kleine vegetariƫr, Antoinette Hertsenberg & Marion Pluimes | Boeken
Ahh super! Grappig, ik heb wel de dikke, dunne en snelle vegetarier, maar dit boek ontbreekt in mijn serie! Besteld! Bedankt!