hallo ik heb een probleempje ik moet volgende week weer aan t werk en wil graag vantevoren wat kolven. heb al een stuk of 5 potjes in de vriezer maar als ze dadelijk bij de oppas is moet ik ook koven ,alleen lukt dit niet echt. heb al een neusspray voor tsr met een foto van mijn meisje of als ze erbij is komt er ook niet veel meer . ik kolf in totaal maar rond de 80 tot 100 cc in totaal. ze is 8 weken dus heeft wel wat meer nodig dan dat. als ik een vol potje wil hebben dan moet ik dus 3x kolven . wat kan ik nog meer doen om er meer melk uit te krijgen tijdens t kolven???? als ze zelf bij mij drink drinkt ze wel voldoende en is ze tevreden.
Hallo, Ik snap je probleem. Toch kolf je al helemaal niet slecht. Met deze leeftijd is immers je vraag en aanbod al aardig op elkaar afgestemd en maak je niet ineens hele voedingen extra aan. Je sprokkelt nu de eerste paar voedingen bij elkaar en als je straks echt kolft in plaats van een voeding dan zal je zien dat je wel grotere volumes kolft. Voor je gevoel heb je graag wat meer in voorraad maar als je niet een hele voorraad hebt komt het meestal wel goed. Blijf daarna gerust verder "sprokkelen" zodat je wel wat in voorraad houdt. Dat maakt het kolven straks makkelijker. Succes Ilse