Heb gisteren een iphone 4s gekregen voor mijn verjaardag. Had daarvoor een Nokia lumia. Nu heb ik de simkaart in de iphone gestopt maar ik krijg mijn contactpersonen niet op de iphone. Ook krijg ik de mail niet ingesteld. Blijft gewoon volledig blanco. Had de overgang makkelijker verwacht want heb hier nog nooit problemen mee gehad... Iemand enig idee hoe ik dit opgelost krijg? Google helpt me niks verder.
Volgens mij slaat iPhone niks op simkaart op en alles op telefoon, dus moet je alles handmatig via "contactpersonen" toevoegen! Je probleem met email snap ik niet helemaal, bij instellingen kun je bij mail een account toevoegen volgens mij, die zou dan ik je mail te zien moeten zijn
Via instelling en dan contacten( email en contacten ofzo staat er) en dan naar onderen staat er importeer sim contacten. En je mail, welke mail wil je erop zetten? Dan verschilt het of je imap of pop3 moetgebruiken..
Importeren heb ik al gedaan maar helpt niet. Enkel bv. de hulpdiensten staan er nu in. Moet ik dan alle nr zelf gaan intypen? Wil graag hotmail. Heb die ook toegevoegd maar doet niks.
Staan ze wel op je simkaart en niet nog oo je oude nokia? Want dan kun je blijven testen. Nokia slaat vaak alles op de telefoon op. En soms moet je alles handmatig omzetten naar iPhone. Lumia kun je volgens mij niet naar simkaart zetten... Deze website is handig voor instellen: Hotmail op iPhone instellen - instructies en stappenplan Hoop dat je er nu uitkomt..
Mail is gelukt! Bedankt! Contactpersonen nog niet. Straks eens kijken of ze wel op de simkaart staan door ze in mijn man zijn gsm te stoppen. Als dat niet zo blijkt te zijn heb ik een probleem. Oude gsm heb ik reeds terug naar fabrieksinstellingen gezet...
Oh en de iPad is met de gegevens van mijn man ingesteld. Kan ik deze toch koppelen aan mijn iPhone (agenda, bladwijzers safari)?
Stonden wel op de sim? Of hoe? Dat kun je koppelen idd.. Dat doe je via iCloud. Check deze site even, daar staat het bij met een plaatje hoe je het in iCloud zet. Agenda synchroniseren tussen iPad & iPhone - iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS
Ik weet het zelf niet... Had eerst e-mail in orde en toen nogmaals importeren en toen ineens had ik ze. Bedankt voor de hulp !