Ja ik vind het toch best veel helemaal voor een vriendin. Misschien handiger om de volgende keer van te voren af te spreken? Ik ben ook zo en dan zeg ik wat wil je ervoor en dan komt iemand met een bedrag waarvan ik denk ohh okee... dan zit je daar met die spullen. Nee zeggen is al geen optie en teruggeven ook niet echt haha. Maar ik ben altijd makkelijk in die dinge...kzou voor dit soort spullen zelf al geen geld vragen...misschien badje enzo maar een gedragen badjas,....en dat soort dingen..
Ik vind het eerlijk gezegd ook best veel geld! Helemaal omdat het een vriendin van je is en ze, neem ik aan, ook best weet dat je niet veel geld hebt. Daarnaast is het misschien voor jezelf ook leuker om spulletjes te kopen (tweedehands of niet) die helemaal in je smaak zijn, en daarnaast ook nieuwer. Vind het nog redelijk dat je er 75 euro voor wilde geven, en dat ze dan ondanks dat bedrag het niet wilde verkopen tsja.. Ik denk niet dat ze er op MP dat bedrag voor zal krijgen, maarja dat is niet jouw zorg. Succes en veel plezier met spulletjes kopen voor jullie kleintje!
Ik vind het juist niet zo heel onredelijk qua bedrag... mits het er allemaal nog netjes uit ziet! Jammer dat het zo is gelopen met je vriendin, bij dit soort dingen hoop ik altijd maar dat het niet tussen 'jullie' in gaat staan. Vervelende situaties zijn dat...
Ik vind 100 ook veel geld voor die spullen. En helemaal gezien de leeftijd... Wat rigoureus dat de man van je vriendin alles weer heeft opgehaald. Ik heb een hele doos vol merk babykleertjes aan een vriendin verkocht voor 20. Dat zijn toch meer vriendenprijsjes? En ik denk dat de waarde daarvan meer was dan de spullen van jouw vriendin. Op marktplaats staan ook hele leuke spullen. Nieuwer en voor een stuk minder geld. Hopelijk komt dit niet tussen jullie in te staan.
Eerlijk gezegd weet ik 100% zeker dat je het voor de helft van het bedrag via MP of op een markt zou kunnen krijgen. Ik vind het best wel een bedrag en zeker aangezien sommige spullen misschien al 8 jaar oud zijn? Ik vind het ook niet netjes dat ze het eerst bij je brengt en dan zegt dat ze er 100 Euro voor wil hebben, ik zou haar 50 Euro bieden en als ze perse meer wil hebben dat je de spullen dan terug geeft.
Goed dat je besloten hebt ze niet te nemen. Het badje zou het meeste moeten kosten. Maar die heb je tegenwoordig op marktplaats van een jaar oud hele set om en nabij de 15 euro, zo goed als nieuw! Goed besluit, maar wel een hele onprettige situatie!
Ik vind het eerlijk gezegd veel geld, zou meer aan 50 euro denken. Goed dat je besloten hebt om het niet over te nemen!
Wauw, enorm veel voor tweedehands spul! Denk dat je voor alles nieuw zoveel kwijt bent. Zelfs 75 euro vind ik teveel. Denk dat je hier goed aan hebt gedaan en het beter zelf via mp kan kopen dan en dan ook geheel in je eigen smaak.
Ik had er zéker niet meer dan 50 voor gegeven, gezien de leeftijd en soort artikelen. Beetje sneu dat ze je dat niet gunt. Goed dat je het niet genomen hebt!
Wat een rare reactie vanuit hun. Ben maar blij dat je het niet hebt overgenomen. Wat een belachelijk bedrag! Ik heb alles geleend aan een vriendin en kleertjes allemaal gratis weg gegeven. Zou het niet durven om hier aan een vriendin geld voor te vragen. Als ik het wil verkopen zet ik het wel op mp.