een super veiligheidsspiegel!

Discussie in 'Verzorging' gestart door -, 14 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

2. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Lekker link als er wat gebeurt en de spiegel breekt

3. Zeeuwsmeisje

Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

9 aug 2006
    3.051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Veiliger is om zo min mogelijk in je auto te hebben wat er niet in hoort idd... ik had er ook geen behoefte aan, mn dochter kon toch nergens heen en sliep meestal

4. Niet meer actief

Ik lette er niet zo op toen As in de MC achter mij zat. Nu zit ze in de gewone autostoel en draai ik de achteruitkijkspiegel zo dat ik haar kan zien. Dat ding gebruik ik verder toch niet echt!

5. Mirjam vd Pol

4 sep 2006
    25
    0
    0
    Nieuw Vennep
    Dat is grappig. Zit ik wat te surfen en kom ik dit bericht tegen. Het toeval wil dat ik de eigenaresse van Miyali ben en de LUCA in productie heb. Ik kan het dan ook niet laten om op deze berichten te reageren. De spiegel is van namelijk onbreekbaar plastic en we hebben hem volgens de strengste CE normen laten testen. Ik zou natuurlijk nooit op mijn geweten willen hebben dat er iets met een kind zou gebeuren door mijn product. ook heb je door de bolling geen last van zoninslag.

We gebruiken hem nu zelf anderhalf jaar en zowel voor onze kleinste en ook voor de oudste die nu 3 is werkt het fantastisch. Je kunt niet alleen je baby in de maxi cosi erg goed zien, het is ook een groot vermaak voor beiden. Ze zien zichzelf eten, lachen, tong uitsteken, knipogen enz. We komen net terug van een vakantie waar we 11 uur achterelkaar hebben gereden en ze waren hun eigen DVD speler.

Ok, ik ben natuurlijk verre van objectief, maar gelukkig zijn alle mensen die we hem al hebben gegeven om uit te proberen erg positief.

Het idee komt uit amerika en daar heeft een soortgelijk product al verschillende prijzen op het gebied van veiligheid en vernieuwing gewonnen.

Neemt natuurlijk niet weg dat sommige het leuk vinden en andere er niks in zien (behalve zichzelf en hun baby ;)), maar ik wilde toch even laten weten dat het een erg handig en volkomen veilig product is.

Verder veel succes met jullie pasgeborende cq zwangerschap

Mirjam

6. Deb

Deb VIP lid

19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    bedankt voor je toelichting Mirjam vd Pol

zo zie je maar weer waar een topic al niet goed voor is

goede reclame voor de buitenwereld :)