Ja hier ook 1 schuldig Heb ook al vanaf t moment dat we besloten om eraan te gaan werken..lieve sokjes bij de hema gekocht En bij de blokker hadden ze de kinderwagen cruiser in de aanbieding..en heb toen ooit gezegd als we voor een babytje gaan..dan wil ik die kinderwagen :d Dus die staat nu ook al stiekem hier bij mij thuis Liefs, Diamaria
Ja, ik ben sinds we er bijna weer voor gaan al weer dingen aan het verzamelen. De babykamer heb ik al bijna klaar ( nog niet ingericht, maar wel al de accessoires gehaald, ) Ze hadden een hele leuke canvas plaat van twee lammetjes en die kon ik niet laten liggen. Dus de kleur en het thema staat al vast.
Ik durf geen spulletjes te kopen, ben bang dat ik het dan allemaal voor niets koop. Eerst maar eens zwanger raken en dan ga ik me helemaal uitleven betreft spulletjes.
Ik ben ook 'schuldig' mijn man en ik willen beide niet weten welk geslacht ons ongeboren kindje zou hebben mochten we zwanger zijn en omdat de leuke dingen in 'unisex' nu eenmaal lastiger zijn voel ik me ook niet schuldig over mijn aankopen. Ik heb nu een heel leuk beige babypyjamatje met 7 bijpassende rompers. Valt mee toch he haha. Het ligt hier in de kast naast de testen... Ik heb daarnaast ook een cd met rustige babyslaapliedjes achtergehouden (heb altijd een berg kraamcadeautjes op vooraad ivm vele zwangere collega's) want dat leek me erg leuk en ik had er vier dus kon er wel 1 missen haha.
nee, want ik denk er niet eens aan dat het niet kan of zal gebeuren. mijn wens is gewoon moeder worden. en als dat niet lukt bestaat er nogaltijd adopti. sorry maar mijn mening is daar anders over ieder heeft zijn eigen mening \/
tuurlijk heeft ieder zijn eigen mening, je moet het ook zelf weten hoor maar ik denk dat als het niet lukt je toch een moment krijgt dat het moeilijk is al die spullen.. tegen de tijd dat je een adoptiekind hebt ben je toch al veel jaren en evt. medische behandelingen verder... ik zie hoeveel verdriet het mijn nicht heeft gedaan (die ook heel erg jong en gezond is, maar toch géén kinderen kan krijgen) dat ze al spullen in huis heeft. gelukkig lukt het bij de meeste mensen wel.
Hoi, ik heb nog geen spulletjes gekocht (ben wel al over tijd, maar nog geen positieve test), ik denk dat mijn man me dan echt voor gek verklaard Maar waar ik me wel al lam aan koop zijn de babybladen - Ouders, Kinderen etc, lekker veel voorpret Groetjes, Catt
Wat grappig! Ik ben dus niet de enigee haha. ik heb sinds vorig jaar al spulletjes gekocht, terwijl ik nog aan de pil was, maar ik ben zo gek op baby spullen, en ik dacht gewoon alvast voor mijn baby uitzet hihi.. en vooral winnie the pooh spulletjes. Maarja, omdat je niet weet wat het zou worden, heb ik het in beige / witte kleuren gekocht haha. Zelfs een boxkleed! nouwjaaa zeg.. maarja, ik kanhet niet laten hoor Mijn vriend vind het wel grappig..
Daar ben ik het wel mee eens. Ik denk ook dat je dat pas gaat beseffen als je al LANGER bezig bent om een kindje te mogen krijgen. Ik zit namelijk in eenzelfde soort situatie. Ongeveer anderhalf jaar geleden heb ik van een oud-collega babyspullen (kleding, box etc.) gekregen. Ze wilde graag dat ik dat van haar overnam (gratis), omdat ze wist dat het dan goed terecht zou komen. Kort daarna zijn wij gestopt met de pil met het idee van "het zal misschien wel eventjes duren voordat we zwanger zijn, maar voor hetzelfde geld is het direct raak". En nu? Nu ben ik inmiddels voor onderzoek bij de gynaecoloog beland, omdat we nog steeds niet zwanger zijn. Die spulletjes staan daar maar op het kamertje wat bedoeld is als kinderkamer. En hoe langer het duurt dat ik zwanger ben, hoe moeilijker ik het krijg met die spulletjes die daar staan. Heb al eens naar mijn vriend geroepen "dat we alles maar weg moeten doen, misschien brengt het wel ongeluk ofzo!". Maar goed, eigenlijk staat het me ook niet in de weg en kom ik niet vaak op dat kamertje. Bovendien wil ik positief blijven denken. Eens zullen die spulletjes door ons gebruikt gaan worden. Daar probeer ik in te blijven geloven!
Adoptie is niet zo makkelijk als jij nu suggereert, en het hele pad erheen trouwens ook niet. Ik snap je punt wel, maar je kunt wel een baby willen maar of je er een KRIJGT is een tweede.
als het zo gemakkelijk was zouden er geen ongewenst kinderloze stellen zijn en geen verdrietige mensen hier op het forum toch?
Ik ben ook schuldig... Ik heb sinds we besloten er echt voor te gaan een speen gekocht met dady´s choise erop voor mijn vriend. Zodat het voor hem ook wat echter is... Ik ben alleen maar met babys bezig wat doet mijn lichaam wat voel ik enz enz. Groetjes Bolle Buik
Mijn vriend en ik zijn in februari gestopt met de pil,, als eerste verteld ik het mijn zusje,, en toen ze vorig weekend terug kwam uit Disney had ze een rompertje voor ons gekocht,, echt zo lief,, mijn vriend straalt nu elke ochtend als hij het ziet liggen in de la op onze slaapkamer
Ik ben ook schuldig hoor hihihi Heb in 2001 al een fles met koeievlekken gekocht...samen met een goeie vriendin En ik heb nou een speen met papa is the best erop en 3 paar sokjes