Spulletjes van Hema?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door SannevH, 29 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SannevH

SannevH Actief lid

1 mei 2005
    443
    0
    0
    Tilburg
    In mijn voorbereidende zoektocht naar babyspulletjes (ik ben nog niet eens gestopt met de pil hahaha) kwam ik op de site van Hema terecht. Daar verkopen ze echt bijna alles voor de verzorging van je baby! Flesjes, lakens, kruiken, luiertassen, kleertjes... noem maar op!

Mijn vraag aan jullie: hebben jullie ervaring met de babyspullen van de Hema? Hoe is de kwaliteit en betrouwbaarheid?

2. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Ik heb bijna alles van de HEMA en PRENATAL..

Prima matriaal hoor!

3. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    zoon blieft alleen de flessen van hema. met de high tech s fles van difrax, die 4 keer zo duur is, gaat ie fonteinen imiteren.

heb verder beddegoed, rompers, sokken en kleertjes. niets mis mee!

4. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Hebben ook veel spullen gekocht bij de Hema: Kleding, rompers, aankleedkussen, lakentjes, hoeslakens, voedingskussen etc.

Prima spul!

5. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    De Hema is gewoon prima. Ik heb er niets gekocht waar ik spijt van heb. De stretchrompertjes vind ik ideaal en het jurkje en legging die ik er laatst heb gekocht mogen zelfs op 60 graden gewassen worden.

6. Vera

Vera Fanatiek lid

17 apr 2006
    2.604
    1
    0
    Superfijn spul en ook nog leuke prijzen. En je kan er mooi kadobonnen van vragen.

7. mimi83

mimi83 Niet meer actief

gebrui hier zelfs niet anders als hema rompers... zijn het allerfijnst.

verder ook veel spul van de hema.. ideaal. ik ge als ik iets nodig heb eigenlijk altijd naar de hema.

8. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    ik heb ook best veel bij de hema gekocht.
    de rompers zijn idd superfijn en blijven ook mooi (als je kindje niet in de zomer op de kont over de stenen schuift).
    verder heb ik de hydrofielluiers, washandjes, kleertjes, beddengoed en de rest wat ik nog vergeet.

kortom, prima spul voor een leuke prijs.

liefs doris

9. fafje

fafje Niet meer actief

lees hier op het forum..dat de hydrofielen doeken, stretch rompers, beddengoed en electrische kruik, sterillisator allemaal populair zijn van de HEMA

ikzelf heb daar div kleertjes..met name vestjes zonder capuchon...en hydrofielen doeken gekocht..

10. marijntje28

marijntje28 Fanatiek lid

8 sep 2008
    1.138
    0
    0
    Hier ook veel babyspullen van de hema; spuugdoekjes, hydrofielluiers in wit en met leuk printje, washandjes, manicuresetje, borstel/kam, rompertjes (alhoewel ze bij Lotte niet zo mooi zitten - zijn m.u.v. sommige stretch en soms anderen te breed), hoeslakens, moltons, schoentjes, zwembroek, sapflesje, bordje, bakje....
    Ook regelmatig kleertjes; ook prima kwaliteit. Maar het model; daar moet ik altijd goed naar kijken. Valt over algemeen breder en Lotte is maar een fijn en smal meisje. Vooral de broeken passen haar echt niet.

Grappig dat je al aan het babyneuzen bent en nog niet gestopt bent met de pil; wordt wel tijd dan denk ik, of niet ;)

11. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Hier ook veel van de hema, maar nog geen baby geboren. Maar in de winkel hebben ze nog veel meer als op de webshop hoor! Qua kleertjes vooral!

12. Mommy1981

Mommy1981 Lid

28 aug 2010
    29
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier nog een fan van de Hema! Kleertjes,rompers,aankleedkussen met hoes,hydrofiele luiers enz enz! Voor baby 2 zal ik vast ook weer daar gaan shoppen :D ;)

13. misa

misa Niet meer actief

Hema is leuk!!!

14. meisje26

meisje26 Fanatiek lid

6 apr 2007
    1.797
    1
    38
    I love HEMA!!!

15. brenda1976

brenda1976 Niet meer actief

ik koop er eigelijk niks meer.
    Shirts zijn te kort en wijt voor onze vent en ik heb nu al 5 rompers stuk,allemaal van hema.

16. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    ben gisteren een paar rompers gaan kopen bij HEMA en al helemaal verliefd! Wat een leuke dingen hebben ze toch steeds... vrolijke kleurtjes, grappige prints... en dat voor 3,70/stuk... jihaaaa :D

17. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

21 mei 2007
    2.779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Hier voornamelijk Hema spul. Ook wel wat H&M maar toch voornamelijk hema.

18. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.556
    529
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Ik vind Hema voor de rompers, aankleedkussenhoezen (mooi woord voor galgje :D ) en luiers etc erg leuk. Qua kleding is het een beetje wisselend, het is niet altijd mijn smaak. Vooral qua kleurencombinaties.

19. Laure80

Laure80 Fanatiek lid

26 aug 2008
    1.036
    0
    36
    Hier erg veel van Hema. Ervaring is dat hydrofiel-luiers van de hema fijner zijn dan van prenatal.
    Verder ook de stretch rompers die erg mooi zitten en mooi blijven.
    Heb voor mijn zoontje ook regelmatig kleding van hema. (Hij is redelijk stevig gebouwd). Vind shirts en broeken van de hema erg mooi wat model betreft, niet zo wijd als veel andere (goedkope) kleding. Ook spijkerbroeken zitten erg mooi, lijken helemaal niet goedkoop (worden alleen wel faal van wassen).

20. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

2 mei 2007
    2.637
    2
    0
    hier tevreden over de rompers, sokjes, pyama's, hydrofielen, beddengoed/waskussenhoezen en sommige kleertjes. T-shirts ben ik minder enthousiast over; lubberen snel bij de hals.
    Flesjes e.d. heb ik wel van merken zoals difrax.

Deel Deze Pagina