Wij hebben de Quinny speedi, maar Dano is zo groot dat hij voornamelijk loopt, maar met lange stukken en boodschappen wil ik hem nog wel in de buggy zetten, dus ik zoek een lichte buggy die op mijn mamafiets kan. Niet te simpel, want comfort vind ik wel belangrijk, maar hij hoeft niet super de luxe te zijn. Liefst omgeving Almere.
moet er een lig stand op zitten heb er nog 1 staan van bambino (kruitvat) lime groen je kunt met klik systeem de zitting heel iets platter leggen
10 euro+verzend kosten? het wordt alleen pas over 2a3 weken wij gaan woensdag op vakantie naar limburg
oke ben nog steeds op zoek naar een buggy. Marline heeft er wel een maar ze is vanaf morgen op vakantie en ik ben wat ongeduldig
Ik heb een maclaren gekocht voor nog geen 20 euro bij de kringloopwinkel hier... in perfecte staat Weet niet of er een bij je in de buurt is maar het loont soms echt...
Als je het niet erg vind hem in Culemborg te moeten komen halen heb ik nog een dionker blauwe buggy van Nijntje
vraagje over die bambino. Die kan ook gewoon mee op de fiets toch? (ik heb er zelf eentje te koop en kreeg die vraag)