Toen de oudste naar groep 3 ging kreeg ze het volgende: grotere rugzak, broodtrommel, drinkbekers, stevige gymschoenen, Oordopjes Gymtas had ze nog van de kleuters. De rest van de spullen krijgen ze van school.
Grappig hoe verschillende scholen hier in zijn. Hier was het niks meenemen naar gr 3 behalve een apart tas.voor de gym. Zwemtas.met handdoek en zwemkleding. Broodtrommel en rugzak waren nog goed. We hadden wel een super makkelijk fruitbakje van sistema gehaald omdat er toch meer in moest Rugzak voor het gymmen en de zwemspullen moesten we ook halen. Raadzaam om niet een dunne tas voor het gymmen te nemen met van die trektouwen. Dat is heel onpraktisch om elke keer met oneven touwen te zitten. En zijn ook erg lang. Overigens gaat hij nu naar gr 6 en heeft nog steeds school spullen (potloden etui etc van school). Hoor hem er verder ook niet over. Anders zoeken we zo wat uit (Niet te groot anders komt dat vol prutjes te zitten)
Super leuk tasje! Maar wat een geld! Haha nooit zou ik zoveel geld uitgeven voor een tas Hier mag ik niks meegeven aan zoon, enkel de gymspullen en tas met eten en drinken....dus verdere tips heb ik niet voor je Ik vind het wel leuk klinken zo'n rol met stabiliteit stiften!
Denk dat het met dit formaat krap wordt. Mijn dochter heeft een zebra tas maat m en daar past het goed in.
Ik heb hem besteld maar ben ook bang dat het te krap word! Zijn de zebra tassen qua kwaliteit ook een beetje oké? Ik vind dat ook mooie tassen enige nadeel vind ik dat bijna alle kinderen die tassen hebben en wil juist een tas waarvan ze in 1 oogopslag weet dat het haar tas is. Hebben vandaag echt een beeldige gymtas gekocht. Zo een echte gymtas met touwtje om aan te snoeren, helemaal vol met paietten in mermaid kleuren (lila, turquoise, roze en goud) en als je er dan over aait dan veranderd de kleur.
Ik heb op vakantie diverse tassen tot 10x zo duur, en de goedkoopste 5x zo duur bij haar gepast. Waren alleen helaas echt volwassen rugtassen dus hoe klein ik ze ook aansnoerde ze bleven hangen tot op haar billen. Achteraf misschien beter want man had mijn nek omgedraaid als ik dat aan een schooltas had uitgegeven, zelfs met de “maar hij was in de uitverkoop dus een koopje” verantwoording erbij haha
Mijn dochter heeft haar tas al 1,5 jaar en die ziet er nog echt super netjes uit en er wordt wat mee afgesleept en gegooid. Hier op school heeft geen enkel kind dezelfde tas als mijn dochter. Hier heeft de helft een unicorntas en staan ze elke keer te kijken welke tas van wie is bij de bso. Op school hebben ze allemaal der eigen haakje/vakje dus dat scheelt
dat eigen haakje / vakje is wel mega handig. Dat hebben ze hier niet. Vorig jaar waren er bij ons ook veel kinderen met unicorn tas maar schat dat er zo een 60% een zebra tas heeft. Niemand dezelfde overigens maar ze hebben ook zo giga veel keuze qua printjes.
Hier was het: - elastomap - stiften - prittstift - puntenslijper met opvangbakje Het tasje lijkt mij wat klein voor gymkleding en schoenen. Ik doe altijd zijn gymtas (wel met lange touwtjes, is hier nooit een probleem) in zijn grote schooltas.
Ik vind Zebra echt tegenvallen voor de prijs die je er voor betaald. Ik vond ze heel snel slijten. En ik vind het ook een groot nadeel dat ze niet gewassen kunnen worden (deed ik op een gegeven moment wel met die van de jongste, het verkorte de levensduur niet, naar mijn idee, die van de oudste waste ik niet en die was eerder lelijk, maar misschien toeval?). Hier waren ze overigens allebei de enige met een Zebra tas.
Zebra tassen zijn voor een jaartje prima, vind ze wel snel beschadigen. Zoon heeft er nu 1 van pick and pack, die blijft netjes en kan ook gewoon gewassen worden. Mét apart vak wat handig is voor alle schoolpapieren wat ze meekrijgen. Een a4 past er gewoon normaal in Jongste wilt graag een Zebra tas (voetbal) maar twijfel nog een beetje of het handig is. Ze mogen hier niets meenemen van huis om alles gelijk te houden.