Ik heb een badsetje met: badcape, sponsje, thermometer, washandje en een kam met borstel. Ik heb dit setje 2x en alles zit netjes in een plastic hoesje met handvaten...Helemaal nieuw in verpakking beide! Zie foto... Heb ook nog een muggennet van merk maxi-cosi in verpakking nooit gebruikt (prijs staat er nog op 19,95) Voor leuk bod mag die ook weg Hydrofiele luiers pak met 3 en hydrofiele washandjes pak met 3 ook nieuw in verpakking. Voor foto's van muggennet en hydrofiele spullen graag pb of mail dardasit82@hotmail.com Kijk ook naar mijn andere spullen op tekoop aangeboden
Muggennet,hydrofiele luiers en washandjes zijn verkocht..!! Heb nog 1set over vd badcape...en in 1set heb ik tekoop zonder badcape nog: sponsje,washandje,thermometer en kam met borstel in een plastic hoes met handvaten.
1setje over met badcape, 2 washandjes, 2 sponsjes, 2setjes van kam met borstel, 2 badthermometers....Leuk bod mag je t overnemen! Zit in een leuke bijbehorende tasje met handvaten, leuk als kado
Nogmaals aangeboden: Badsetje met badcape, washandje, kam en borstel, sponsje in een doorzichtige draagtas... Blauw/wit. Wie o wie???