Hey Meiden, Ik heb gisteren naar Babyboom zitten kijken en ik werd er echt weer krielerig van, er waren vrouwen die zwanger waren en die vertelde dat ze nog 1 pakje per dag rookte. Ik vind dat zo stom, er waren 60 vrouwen die niet zwanger konden worden en 40 die zwanger waren, nou zijn die 40 vrouwen eindelijk zwanger en dan gaan ze het risico toch nemen om die kleine in gevaar te brengen door te gaan roken.... Ik weet dat dit best weer zo'n topic zou kunnen worden waar heftige discussies in voorkomen maar ik wil gewoon mijn mening kwijt over dit... iedereen moet het uiteraard zelf weten wat ze doen maar snap nog steeds niet waarom dames blijven roken tijdens de zwangerschap! Sorry
We hebben trouwens al een babyboom topic in de lounge onder het subweb nieuws en tv liefs Es http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=58092
Ik kan me voorstellen dat je je zo voelt hierover, maar iedereen moet het toch voor zich weten! Gebruik je energie voor positieve dingen en niet voor andere mensen . Iedereen doet toch wel wat ie zelf wilt. Jij zult ook vast dingen doen die anderen niet zien zitten. So what?
maakt niet uit hoor, ik dacht alleen laat ik het even zeggen, want daar hebben we het ook al over het roken