Mijn zoon van 10 is ziek. Kan gebeuren. Maar net gaf hij over en daar baalde ik behoorlijk van vind dat zo goor. En ergens ben ik wel boos op hem(niet omdat hij ziek is daar kan die niks aan doen) waarom hij nou net niet even snel naar de wc kon rennen. Of verwacht ik te veel van een bijna 11 jarige. Ben niet boos geworden hoor maar stond het zelf kokhalzen op te ruimen. Hij staat nu onder de douche en heb een schoon pyjamaatje klaar gelegd zijn dekbed in de wasmachine gestopt. En de vloer dus gedweild brrr Ben ik nou ontaard haha.
Daar kan ik me heeeeel goed iets bij indenken. Mijn zoontje is net 4 en die spuugt al sinds hij ruim 3 is altijd in de wc wanneer hij ziek is. Een keer heeft ie het niet gehaald dat was midden in de nacht. Wel goed dat je het niet hebt laten merken aan hem. Beterschap!
Oh gatver dat is inderdaad vies. Ik weet nog vroeger als mijn zusje moest overgeven dan zat haar bed vol, de hele gang naar het toilet en het toilet zelf. En helaas nu is ze 31 en als ze moet overgeven gaat het nog zo, haha. Die haalt het dus gewoon echt niet.
zodra er hier eentje misselijk is gaat er voor het geval dat een emmer mee Maar verder heb ik er bij die van mij niets van. die zijn dan zo zielig en verdrietig en misselijk dat ik in een megamama modus schiet
als ik ziek ben, haal ik het ook nooit. zelfs een emmer naast me werkt 9 van de 10 niet. zo stom. ik kan me heel misselijk voelen, maar als ik ook echt over moet geven, voel ik dat op een één of anders manier niet aankomen. Misschien komt het omdat ik een fobie heb om over te geven. en het zo lang mogelijk wegslik. beterschap!
Ahh arm schaap is ziek en jij bent boos? Ik hoef eigenlijk nooit over te geven, maar áls ik moet, haal ik de wc ook niet.. Heb wel eens voor de badkamerdeur gekotst.. Ik vind dat inderdaad teveel gevraagd van een 10-jarige. Al erg genoeg voor hem dat hij ziek is.
Zelf heb ik er niet zo veel moeite mee. Oke, mijn zoon is dan nog maar 3,5 jaar, maar tijdens zijn hele babytijd spuugde hij veel. Heb zelfs een slikfoto laten maken omdat ik bang was dat hij een maagbreukje ofzoiets had. (gelukkig niet) Maar als hij spuugd (altijd over mij en de kleed, of iets wat moeilijk wasbaar is) dan ruim ik dat probleemloos op en kleed me weer om. Sta eigenlijk van mezelf te kijken. En mij moeder ook (kreeg er een compliment voor) maar het is mijn kind. Komt voort uit mij en is niet vies. (begrijp het zelf ook niet )
nou ik vind het sowieso neit erg om kots op te ruimen want ook daar ben je ouder voor en ik word er zefl ook niet misselijk van enz eker als ze ziek zijn kunnen ze er niets aan doen.. en idd voor een 10 jarige vind ik dat nogal veel gevraagd..
Brr, ik snap je wel hoor! Kan ook echt niet tegen "kots" om het maar even bot te zeggen. Ga al over mn nek als één van de katten heeft overgegeven. Hoe ik dat ga doen als ik over 6,5 maand moeder ben, weet ik nog niet....
Tuurlijk ben ik ouder en heb het zonder mopperen op geruimt en hem meteen onder de douche gezet en ben het gaan opruimen alleen ik kan zelf gewoon heel slecht tegen spuug. Vorig jaar spuugde hij ook hij had te veel frikandellen gegeten bij oma het zat werkelijk overal in de wc!! En heb het zonder morren opgeruimt wel van waarom kon je nou net niet het midden van die pot vinden Ach ja dan maar ontaard
Heel gek maar bij mijn kids maakt het me geen zak uit. Ik ga wel over mijn nek als ik de kots van de kat moet opruimen. Of van een volwassene, yuk!
dat zijn toch vaak de leukste Ik denk dat iedereen wel iets heeft waar je wat minder oke op reageerd dan dat je zelf vind dat je zou moeten reageren. (ofzoiets)
Stront, bloed, pies, maakt me niks uit............ Maar kots, brr! Ik kan niet eens mn eigen kots opruimen, laat staan die van een ander. Ik blijf dan aan t kokhalsen, en spuug dan de longen uit mn lijf. Vind t echt heel erg, maar ik kan dr echt niet tegen. Ik ben dan ook gezegend met een lieve man, die al regelmatig mijn kots heeft opgeruimd.
nou begrijp ik best hoor, ik heb 1 keer gehad dat mijn dochter zo ontzettend ziek was, een buikgriep, ik verschoonde haar luier en had haar beentjes dus omhoog, toen kreeg ze dus net een diarree-aanval en het spoot zo haar kamertje door. dat heb ik echt niet lachend op staan ruimen, echt niet!
De pot wel of niet halen heeft niks met leeftijd te maken volgensmij. Ik denk dat niemand, ook een kind van 10 het leuk vind om alles onder spugen. Ik vind het een beetje zielig. Het kan inneens opkomen dat je moet overgeven en daar kan niemand wat aan doen. Doet me denken aan een volwasse man die een keer stond te kotsen in de trein zo tegen de glazen deur waar ik achter stond, whahahaha.. brr...
Oh ik ben niet zo vies van kots. Wat ik wel goor vond was als de hond gekotst had. Niet dat ik het op moest ruimen, dat ging wel. Maar dat ik een wedstrijd met hem moest voeren wie het eerder op had geruimd/gegeten
Ontaard vind ik je niet, maar sommige mensen voelen het simpelweg niet op tijd om het te halen naar de wc. Ik ben er eentje van Ik ben meestal als ik ziek ben non-stop misselijk, loop dan elk half uur naar de wc in de hoop dat het eruit komt, maar je zult altijd zien dat het komt zodra je net weer terug in bed ligt en je het niet verwacht. Ik heb daarom altijd een emmertje naast het bed als ik ziek ben, juist omdat ik dit weet van mezelf. Daarmee gaat het 99% van de tijd goed. Beterschap voor je ventje!
ik heb het trouwens net als MvS, als ik ziek ben dan loopt het er vaak van onder en boven uit en kan ik het soms echt niet meer ophouden