Spuug opruimen 10 jarig kind! Vind dat zo goor.!!

Discussie in 'De lounge' gestart door pnirmal, 12 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    Belgiƫ
    Ik word al kotsmisselijk van dit topic...zal alvast een emmertje naast het bureau zetten in geval dat ik de wc niet meer haal. :D

2. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Denk ook dat er een buikgriep heerst.

Vorige week had me dochter het die spuugde me ook helemaal onder had ik toch iets minder moeite mee omdat ze kleiner is raar he. Haha.

Maar zoonlief heb ik vandaag lekker vertroeteld en ligt in mijn bed omdat zijn dekbed nog niet droog. Is durf hem niet buiten te hangen met deze wind.:D Ach nachtje naast mama ook gezellig.

Voel me zelf ook niet helemaal toppie.

En ook al opende ik dit topic en vind ik het goor ik heb het toch met alle liefde opgeruimd en zoon lief een mooie emmer gegeven;)

3. Tese

Tese Niet meer actief

Ik vind het ook goor hoor. Het kan nog mn eigen kind zijn maar vind het echt vies. Ik heb er dan ook erg veel moeite mee om het op te ruimen en sta zelf bijna mee te kotsen. DUs als mn man thuis is doet hij het en als ik alleen ben heb ik pech!

4. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Ik haal de wc nooooit! Mijn lichaam houdt het net zo lang tegen tot het ECHT niet meer kan. Maar bij misselijk zijn = emmer naast het bed.

Verder ben ik het helemaal met je eens dat het goor is. Ik kon nooooit tegen spuug, maar van mijn dochter (2) heb ik er nog geen last van. Dan zit hubby juist te kokhalzen :p.

5. zwangerevrouw

zwangerevrouw Fanatiek lid

22 jul 2011
    2.115
    222
    63
    een bak ernaast
    en een bak zand klaarzetten, zand over kots en het valt echt mee!!

6. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Ik kan het heel goed opruimen zonder zelf te kokhalzen als ik er alleen voor sta met mijn meiden. Maar zodra mijn man in de buurt is om te helpen begin ik echt met kokhalzen als een van de meiden overgeeft. Laatst een keer over mij heen...die zure bananenlucht...wheeh.

7. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Jullie mogen me inhuren hoor meiden, kan goed tegen kots, poep, bloed, whatever..

Zelfs tijdens het eerste trimester van mn zwangerschap zonder te kokhalzen kots van mn man opgruimd. Waar kan ik de medaille ophalen? :p

8. @ Umm
    Zo je bent van de weinigen zeg!

Jongens ik word misselijk van dit topic..

Mijn zoontje heeft buikgriep gehad toen hij net een jaar en een maand was, ik vond het toen alleen maar zo zielig voor hem. Maar weet niet hoe ik het in de toekomst vind :) de gedachte eraan maakt me een beetje bang :) . Ik vind braaksel ook zo ontzettend vies. Ik kan wel bij diarree etc een knop omzetten dat je gedachte op 0 staat, hopelijk dan ook. Vind het vooral zielig voor mijn kindje denk ik!

9. Seth

Seth Niet meer actief

o jij hebt ook zo'n vent....

zo moest ik toen ik zwanger was van tweede... mn bed uitrennen..omdat vent anders bijna over me heen kotste...

10. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Oh, ik kan ook wel prima tegen alle ranzigheden, zolang ik er maar niet over nadenk :D Sil heeft eens een maand of 6 geleden de hele bank en mijzelf ondergespuugd. Op dat moment ben ik gaan schoonmaken en opruimen e.d., maar toen alles klaar was en ik er iets te lang bij stilstond voelde ik m'n maag wel even :p

11. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    nee pnirmal ik herken het van mijzelf en mijn moeder, die werdt naja niet heeel boos maar ook wel iets boos als ik het weer eens in bed ergens had gedaan...dan zei ze ook "waarom nou niet in de wasbak!" en dan zat ze met een zuur gezicht het op te ruimen haha...maar het is de liefste moeder van de hele wereld hoor dus wees niet bang, het is je vergeven ;)

Deel Deze Pagina