net wer zwanger en natuurlijk zo misselijk als een kat maar toch zin hebben in eten. ik pak de laatste zak popcorn en pleur hem in de magnetron. zet dat ding aan en ineens ............ shit!!! mn popcorn te lang laten ploppen dus, wat een walm uit die magnetron. ren met zak naar boven en pleur de popcorn uit het raam. mijn zak ligt nu heerlijk na te walmen in de tuin. en ik heb geen popcorn meer. altijd azijn in huis. nu natuurlijk niet:x heb nu een pannetje water met koffie opstaan. schijnt ook te helpen. heb nu van sjagerijn maar een handje chips en een stroopwafel op.
heb nog beetje met robijn refresh gespoten en nu is het weer wat minder. bah zeg. voorlopig geen popcorn meer
hahaha.. loser Ik had zo'n zin in een cornetto, had mn dochter de laatste stiekem onder dr dekens opgegeten de vuilerik. Alles zat onder en ik had geen cornetto meer
hahaha geweldig vooral van die cornetto @ts heb je ook geen citroensap in huis ? anders ff bakje heet water in de magnetron zetten met citroensap erin en 10 minuten aanzetten
nee ook geen citroensap..... mwahahaha umm@..... jij cornetto-loser..... jouw dochter is cool hahaha. pffffff getverderrie. heel die putlucht zit in mn neusgaten