Wij hebben afgelopen weekend via internet de Bugaboo Cameleon 2008 besteld. We wilden eerst voor de Gecko gaan, maar die is uit het assortiment. Vanmiddag is ie geleverd en we zijn zeer tevreden (eerste indruk dan he, we kunnen hem nu nog niet gebruiken, of de hond moet erin willen ). Kijk maar eens op de website van babyhuys harderwijk. Als je nieuwe klant bent, krijg je ook nog eens 50 euro korting. kost ie 649,00 inclusief topbekleding (maar geldt alleen voor de fleece versie).
Ik ben even gaan rekenen: Bugaboo 2008 (incl. aanvullende set, adapters, voetenzak en parasol) Prijs bij Prenatal (incl 10% korting) 920,- Prijs bij Babyhuys (incl. 50,- korting) 865,- Groetjes, Lotte
ok, ik ben niet met die 10% korting van Prenatal gaan rekenen.. maar goed, het scheelt toch weer en alle beetjes helpen vind je niet? Heb ook alleen de Bugaboo zelf gekocht (nog geen voetenzak, parasol, etc.). Op de meeste websites kostte hij "kaal" rond de 825,00 euro, terwijl je in de diverse winkels er vaak wel een accesoire bij kan regelen geloof ik.. Ik ga wel de voetenzak e.d. bij Prenatal halen op de 2e maandag van de maand!
Zeker, alle beetjes hepen! En als je de accesoires tijdens Mama maandag koopt scheelt het weer 10%. Als je een kinderwagen van meer dan 500,- koopt krijg je sowieso 10% korting. Je hoeft dan niet op mama maandag te wachten. Groetjes, Lotte
oh? Ik dacht dat bij Prenatal die 10% korting voor alle artikelen die ze verkopen geldt? Dan zal Prenatal wel voor het verschil (prijs Bugaboo - prijs Prenatal) opdraaien. Ik weet dat Bugaboo niet wil dat winkels acties doen, omdat ze prijs hoog willen houden..
Heb gisteren nog gebeld met de Prenatal. Je krijgt gewoon 10% korting op de bugaboo hoor! Groetjes, Lotte
Weet iemand wanneer de 20% korting weer is? Ik bedoel de mamma mazzle dagen? Ik meen dat het september geweest is, en dat het 2x per jaar is ongeveer....
Cellie, Krijg je dan 20% contante korting of een tegoed in cadeaubonnen? Heb eerlijk gezegd nog nooit gehoord van de 'mazzel dagen'. Maar klinkt zeer interessant... Groetjes, Lotte
Ben even gaan zoeken op mazzeldagen: http://www.zwangerschapspagina.nl/about42398.html '20% korting op bijna het gehele assortiment. De korting geldt voor de gehele collectie met uitzondering van de merken stokke, bugaboo, Medela, Avent en Zwitsal.' Helaas, geldt dus niet voor de bugaboo... Lotte
Die mazzeldagen zijn idd 2x per jaar....vandaar dat ik dacht dat die korting dus niet is voor de Bugaboo. Maar de Bugaboo heb ik al....ik wil graag een duowagen aanschaffen....dan is 20% ook mooi meegenomen. De 20% korting is trouwens directe kassakorting, maar ook op dingen die je besteld die niet op voorraad zijn, dan moet je alleen wel die dag afrekenen. Ik heb de autostoel en de Mc Laren afgelopen september gekocht, nu de duo wagen nog en we zijn wel compleet
Vind de Bugaboo geen mooie kinderwagen, maar voor degenen die er eentje aan willen schaffen is dit zeker een goede tip!
Soms geld die 20 % wel op de bugaboo. Wij hebben in mei 2007 onze bugaboo gekocht met 20 % korting bij prenatal. Normaal doet bugaboo er niet aan mee maar die keer wel !