Sinds vorige week weten we dat we twee meisjes erbij krijgen. Dus nu eindelijk echt goed nadenken over namen. Eisen: - Apart maar niet raar/gek - Niet 1 lettergreep - Geen letter y in de naam - Niet beginnend met een N Hieronder de namen van onze kinderen. Ik weet dat het 4 totaal verschillende namen zijn, dus alle suggesties zijn welkom! Bekijk bijlage 556961
Allereerst gefeliciteerd! Mijn meiden heten Elize Charlotte en Carlijn Leonoor. Maar kan zijn dat je die te gewoon vindt. Ik vond namen voor meisjes veel lastiger dan namen voor jongens.
Op mijn lijstje stonden Ziva, Leah, Hannah en Ayla. Ik vind ze wel bij de namen van je kinderen passen, al lijkt Ziva misschien teveel op Vieve. Verder vind ik Thirza en Rivka heel mooi.
Ella Dané Aiva Alix Birthe Britte Celine Ilja Flore Feliz Feli Fiebe Phebe Laurie Léona Maerle Suze Solènn Silvie Quirine Qiara Zélie
Melief Merve Liva Lanai Elora Jolee Lorin Loiza Gia Maira Brielle Aubree Iselle Isaure Muriel Livia Aria Mykelti Felice Xenia Aspen Vienna Eileen Joëlle Fajah Nikia Celeste Aimee Winoa Junot
Amélie Candice Berber Maudi Aurelie Felicia Flore Minte Celia Madee Eloise Robine Valente Milena Angelle Eugenie Solane Lilou Delphine Wende
Geen suggesties, maar wil je even feliciteren! Wat een mooie namen heb jij voor je kinderen! -x- Mooiezomer
Wat leuk, twee meisjes erbij!! Op mijn lijstje stonden; Berber Lorin Julin Nelia Bodil Merle/Mirle Elif
Wat leuk! De naam van mijn dochter is op 1 letter na dezelfde als de 2e naam van jouw tweede dochter. Voor een meisje vond ik Sofia, Amélie of Lauren leuk. (Nog steeds wel natuurlijk, maar baby is een jongen )
Leonoor/Leonore, Philou, Amélie en Dané komen op het lijstje. Leuk Lorin, Isaure en Jolé/Jolée zijn al kanshebbers
Adine Alana Aline Anaïs Arisa Arwen Aster Babet Bodil Catho Celia Cilou Clara Clea Daria Diede Dinte Edith Elena Elora Enora Espen Estée Fenja Fiona Fiore Flore Gitta Hazel Hilde Ilana Irina Irisa Isora Jalou Janna Josje Julin Julot Lauri Lenna Lilou Liset Livia Lorin Melua Merle Mette Minte Mirle Moïse Odile Oliva Pilar Pilou Pippa Rava Riona Rivka Ronja Silke Solvé Tamar Tanja Tesse Tirza Tirze Valor Zenzi
Minte vind ik erg mooi, maar past niet helemaal bij ons. Pilar vind ik ook leuk maar twijfel of mensen die naam niet gek vinden. Over Julot en Odile ga ik even nadenken.
Janou Estée Ofélie Delia Ellinor Josra/Yosra Jindi/Yindi Zarin Zia Ilène Chanou Chenna Indra Aloïse Luèn Serra/Siërra Sunja Shanna Jula/Juna Patou Linne/Finne Mirre Ayla Aure Sabeau Jaline Sela/Cela Tamira Cailin
Ik zie steeds Julot staan, mooi geschreven maar hoe spreek je het eigenlijk uit? Verder zijn de meeste namen wel gegeven. Misschien nog Zora of Jade/Jada