Spuugt jullie baby ook nog weleens melk uit?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door oogappel, 16 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tinkerbell81

Tinkerbell81 Fanatiek lid

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    hier tot 5 maanden vaak echt een mondje terug idd....maar heel soms ook echt met 1 grote golf eruit..(zo naar gezicht en alles helemaal onder...)
    maar gelukkig is dta maar iets van 4 x gebeurd ofzo...

2. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Alyna spuugde in het begin ook erg veel, sinds we overgestapt zijn op Nutrilon AR is het zo goed als helemaal weg!

3. mano82

mano82 Fanatiek lid

15 mei 2007
    1.554
    0
    0
    grafisch ontwerpster
    Hier gebeurt het ook wel eens (geef borstvoeding) maar dit komt volgens mij omdat ik veel stuwing heb en de melk er snel uitvloeit en ons kleintje snel drinkt, dan verslikt ze zich en komt er soms wat melk terug. Lijkt me nogal logisch. Op tijd rechtop zetten voor een boertje helpt meestal wel!

4. susan28

susan28 Bekend lid

17 jan 2008
    933
    0
    0
    ziekenverzorgende
    maar goed amy spuugt dus sinds kort gigantisch en het stinkt echt kotserig bah. maar hoe krijg je in vredesnaam die vlekken er uit? heb al shout en hoe heet die troep oxi gen of iets maar het heltp niet echt. of draaien jullie voor elk truitje de wasmachine?

5. stuifje

stuifje Actief lid

21 jul 2008
    133
    0
    0
    Manager van alles
    Hillywood
    kleine spuugt hier ook wel eens, maar tis meer een mondje wat er soms terug komt dus niet echt veel of wat dan ook.

wel heeft ze het eens gehad zoals jij aan het begin schreef dat ze moest hoesten en zich daarna verslikte waarbij (zo leek het tenminste) haar hele fles eruit kwam en je ook idd moest denken aan de exorsist.

kleine spoog hier best wel veel toen ik overgin op een andere speen die voor haar volgens mij te snel ging, want toen ik weer haar oude vertrouwde speen gebruikte was dat spugen ook weer over.

misschien is dat bij andere het geval van het spugen? dat de kleine de fles te snel leegdrinkt? bij mijn nichtje was dat ook het geval toen ik haar vroeg waarom ze niet naar een andere kleinere speen ging en ze dat later ook deed spoog hij lang zoveel niet meer en was het echt een mondje wat ie nog maar teruggaf ipv halve flessen.

kots dat stinkt is meestal spuug van de fles ervoor en kun je het beste direct uitdoen en in een badje met wat waspoeder doen om wat te weken zodat het ergste er al uit is. ik heb hier nooit de wasmachine aangezet voor 1 truitje maar had ze in bed wat gespuugd of deed ze dat als ik haar aankleedde terwijl ze ruim daarvoor de fles had gehad liet ik het ff weken in sop. daarna gewoon drogen op het wasrek oid en met de volgende was meewassen.

Deel Deze Pagina