Hoi, Ik had even een vraagje. Ik geef mijn zoontje van 3 weken oud borstvoeding, maar nu heb ik buikgriep waardoor ik echt niets binnen houd en nu heb ik het idee dat de bv terugloopt omdat meneer om de 2 uur komt Nu is mijn vraag wat kan ik het beste doen om de bv op gang te houden enzelf niet helemaal uitgeput te raken, want ik wil graag de bv doorzetten En kan ik veilig bv geven zonder dat mijn zoontje het nu ook krijgt?[/b]
ja, je kunt gewoon aanleggen en voeden. neem zelf rust en drink voldoende. liefst iets waar je dan ok wat aan hebt, dus met vitaminen. je kindje bouwt zijn weerstand juist op doordat hij nu zo vaak komt. daarnaast zal je borstvoeding inderdaad wat zijn teruggelopen nu je ziek bent. maak je geen zorgen, het komt weer terug. een paar dagen regelen en vooral echt uitzieken en dan nog 1 a 2 dagen extra pakken om de borstvoeding weer op peil te brengen (normaal zou je je misschien al beter melden, maar geef het die rust, je wilt niet dat het over is met de borstvoeding of dat je snel weer ziek bent doordat je minder weerstand hebt omdat je snel weer in de weer bent) beterschap! heidi margit