zoontje van bijna 8 maand van comode gevallen

Discussion in 'Baby en dreumes' started by mouna, Apr 24, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mouna

mouna Nieuw lid

Jan 17, 2009
    2
    0
    0
    mijn zoontje is vandaag van de comode gevallen en ik voel me daar heel slecht over dat ik het heb laten gebeuren. het was in een fractie van een seconde gebeurd,hierbij waarschuw ik jullie, ik wou alleen wat kleertjes uit de kast halen naats de comode,ik was niet weg van de comode , ben gelijk met hem naaar de dokter gegaan, en gelukkig had hij niks, hij droeg op dat moment zijn redressiehelm(gelukkig)en dat heeft eigenlijk gered van een hersenschudding,maar het had erger kunnen aflopen.
    Hierbij let goed op je kind als die op de comode ligt,zo zie je maar het kan in een fractie van een seconde gebeuren.

groeten een verdrietige moeder

2. Jette

Jette Fanatiek lid

Nov 9, 2006
    2,436
    0
    0
    voel je niet schuldig meis, die kleintjes zijn zo bewegelijk en snel, het kan ons allemaal in een ogenblik van niet opletten iets gebeuren!!

Ben blij dat het toch goed met hem gaat!!!!

jette

3. mouna

mouna Nieuw lid

Jan 17, 2009
    2
    0
    0
    ik voel me echt supersculdig omdat ik ook nog eens de volle laag kreeg van mijn man, maar ik ben ook echt blij dat hij niks mankeert.

bedankt voor je steun

4. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    1,932
    0
    0
    Almere
    Mannen moeten niet zo denken dat ze het beter weten, meid kan echt de beste overkomen hoor. Bij mij is die een keer van de bank gevallen. Toen had mijn man ook zijn woordje klaar. Ze hebben er geen idee van, hun zitten de hele week op hun werk. Die ene keer dat hun eens een luier verschonen. ha ha.

5. Gerieke1

Gerieke1 Lid

Jan 6, 2009
    79
    0
    6
    Daar hoef je je echt niet schuldig over te voelen, dit kan iedereen gebeuren. en inderdaad wat al eerder is genoemd, die kleintjes zijn zo beweeglijk

6. Pruts27

Pruts27 Fanatiek lid

Jan 6, 2008
    1,275
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    Voel je niet schuldig hoor. Het kan iedereen overkomen. Gelukkig is het goed afgelopen. Ik heb Patrick ook al eens bijna van de bank af laten stuiteren. Kon hem nog net opvangen (en hij zat op schoot :oops: ). Hij zal in zijn verdere leven nog wel vaker een buil vallen.

7. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

Nov 29, 2007
    11,895
    42
    48
    Je hoort het zo vaak, het kan echt iedereen gebeuren.. Ook degene die boos worden omdat het gebeurd. (al is dat vaak ook een stukje schrik)

In ieder geval is het fijn dat hij verder niks er aan over gehouden heeft!

8. Vanes

Vanes Actief lid

Jul 28, 2007
    182
    1
    0
    He meid!

Wat vervelend. Die kleintjes zijn zo vlug als water en je moet er continu bij blijven want ze zijn niet te vertrouwen dat ze blijven liggen.
    Moet je wel eerlijk zeggen dat het verstandig is om alles op de commode klaar te hebben liggen voor je je kindje er op legt. Mijn dochter is zo bewegelijk dat het zelfs lastig is een luier uit de commode zelf te pakken als zij er op ligt.

Maar het kan iedereen gebeuren en voortaan kijk jij wel beter uit ;)

Maak je niet te druk, je doet super je best als moeder en bent ook maar mens!

9. Syl72

Syl72 Bekend lid

Mar 14, 2008
    817
    176
    43
    Hier nog zo'n slechte moeder! Dochterlief was 9 maanden en is ook van de commode gevallen. Ik deed een stapje naar achteren en had mijn hand er nog wel bij...maar ze was te snel voor me. Een schaafplek had ze op haar hoofd en voor de rest gelukkig niks. Dus troost je: je bent niet de enige!!!!!

10. agnes74

agnes74 Actief lid

Nov 23, 2008
    125
    0
    0
    Dat is inderdaad schrikken...Gelukkig is het goed afgelopen. Je weet van jezelf dat het geen nalatigheid of onoplettendheid was, in een seconde is het gebeurt. Reactie van je man zal ook met schrik en bezorgdheid te maken hebben gehad...
    Nou, op naar het volgende moment maar waarvan je achteraf denkt "hoe heb ik dat kunnen doen..." Dit soort dingen zullen vaker gebeuren, je kunt nu eenmaal niet alles voor zijn ;)

agnes

11. sonja

sonja VIP lid

Mar 5, 2006
    5,270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    je moet je niet schuldig voelen, het kan iedereen over komen, zelfs je man.
    ik heb Esmee ook wel is laten vallen, terwijl ik haar op de grond wou zetten maakte zij een beweging en glipte ze uit mijn armen daar lag ze op de grond.
    die ukkies zijn gewoon bewegelijk en al let je nog zo op het kan altijd gebeuren

12. joyce1980

joyce1980 Fanatiek lid

Oct 21, 2006
    2,308
    0
    0
    onze gup van anderhalf is onlangs van boven naar beneden van de trap gekukeld!
    nou je denkt echt dat je hem of haar kwijt bent.
    onze boef die huilde even, we hebben hem wel zelf op laten staan om te kijken hoe dat ging en daarna met tranen in onze ogen getroost.
    binnen 5 minuten liep meneer alweer schaterend rond.
    wat dat betreft kunnen ze veel hebben, maar je schrikt je eigen kapot en voelt je echt een slecht ouder, maar het kan iedereen overkomen echt waar!!!

gelukkig is het bij jullie ook goed afgelopen, en heb je er een wijze les van geleerd, dit overkomt je niet nog een keer!

liefs joyce

Share This Page