Hoi, Mijn man en ik zijn 'in the running' voor een tweede kindje. Normaal gezien zijn we er niet voor om dingen op voorhand te kopen, maar ik kwam zonet op een tweedehandspagina een phil en teds duowagen tegen voor 150 euro. Dit leek me een mooie prijs. Maar is dit wel zo? het gaat om volgende wagen: Phil & teds sport duowagen dubbele buggy groen, Kinderwagens en buggy's, Vlaams Brabant | Kapaza Wat heb ik hier nog allemaal extra bij nodig? Is dit volledig wanneer onze volgende spruit komt? Onze huidige wagen is een maxi cosi, kan je hiervan dingen gebruiken? Ze schrijven dat het voorwiel vervangen dient te worden. Ik ga zodadelijk bellen om hiervan prijs te vragen in de winkel. Wat denken jullie hiervan? Is dit de moeite? We gaan er vanavond naar kijken. alvast bedankt!
Persoonlik vind ik het veel te veel geld voor een oud model, wat ook nog gerepareerd moet worden. Bovendien zit er geen babynestje bij, ik liet mijn baby niet zonder liggen, leek me niet comfortabel.
Ik heb dat model in het blauw, ook met die legerprint. Er zat een regenhoes bij en twee voetenzakken ( die van een ander merk zijn en niet passen). Ik heb er via marktplaats 150 euro voor betaald. Later waren er biedingen van boven de200 euro, dus ik was net op tijd. Ik heb hem nu net twee keer gebruikt. Dreumes voor, baby onder. Ik heb zelf een matrasje gemaakt van schuimrubber, een babynestje vond ik duur en ik had gelezen dat ze daar zo uitgegroeid zijn. Dat zelfmaakmatras kostte ca. 5 euro. Verder nog een passende molton en hoeslaken gemaakt. Misschien even vragen of er een regenhoes bij zit? Die bestaat uit tweedelen bij mij. 1 grotevoor over dehele wagen. En een losse flap voor achter het hanggedeelte. Die flap kun je ook half vastmaken voor tegen de wind. Dat heb ik deze week ook gedaan. Dan ligt de baby wat beschut.
Bedankt voor de antwoorden. De afspraak is verzet. De eigenaar kon niet. Ik denk dat ik het ga afzeggen. Ik hou er niet van om dingen op voorhand te kopen. Stom bijgeloof vertelt me dat dit ongeluk brengt Het kost nog 142 euro voor een nieuw voorwiel, wat ik dan wel veel vind, zeker als er verdr niets bijzit. Idd van het nestje, ze groeien er snel uit en je wil toch wel dat je baby een beetje zacht en comfortabel ligt. Daabij is de zw.schap niet zeker. Vrijdag ontdooiing cryo`s. Misschien wordt het niets, misschien een tweeling, ... teveel onzekerheid.