Wat voor gekke dingen hebben jullie wel eens aangetroffen in je eten? Ik heb eens een kroket uit de muur gehaald en halverwege zat zo'n bruin elastiekje, heb er eerst nog op lopen kauwen voor ik erachter kwam dat het geen vlees was. In een hele doos vissticks zat onder het korstje een stuk karton van de verpakking meegebakken, en nee dat is echt niet lekker groetjes, Miranda
Echt heel vies als er zoiets gebeurd. Bij mij een stuk uitgekauwde kauwgom in een zuurdesembrood van de natuurwinkel. Lekkere indruk geeft dat...puur natuur. Dan zit je echt te kauwen zo van, huh? dacht eerst dat het stopverf was of zo. Was iig blij dat er geen mint smaak meer aan zat. Echt smerig. Om misselijk van te worden. Groetjes, M
wij hebben in een halfje bruin brood stukjes plastic gevonden en mijn moeder heeft jaaaren geleden wat uit de muur getrokken, een gehaktbal of zo, in Duitsland, toen ze een hap nam kwamen de maden er LETTERLIJK uit! dat ben ik nooooit weer vergeten en daarom eet ik niet uit de muur maar als het niet anders kan breek ik altijd eerst iets doormidden om te kijken of het goed is, dit zal gelukkig met de maatstaven van nu niet meer zo gauw gebeuren maar ik kan het niet loslaten!
In de melk een oorworm, Sowieso vind ik kraakbeen stukjes in vlees erg vies. Wormen in de broccoli ( ach het groeit buiten, dus dat kan)
In een pakje kant en klaar babyvoeding een stukje van een houten pallet. Ik was blij dat het speentje van Jelina geblokkeerd was ermee, anders had ze het opgegeten. Ze was toen nog maar een baby.
IIEEEWW.. Wij hadden laatst sperzie bonen uit blik..(Zo'n wit etiket , chinese boontjes) Was die van mn zoontje aan t snijden..EEN DODE MAAD! IIEEUWW Nee het was geen zaad uit de boon die soms ook bruin zijn. :sick:
een pakje (van nog lang niet over de datum) dat bij ons in de voorraadkast stond (bij mijn ouders) van die Japanse nootjes mix ofzo .. kwam uit een kerstpakket en begin februari hadden we een verjaardag en het stond dus achterin de kast en het zat vol met maden... m'n moeder heeft toen de hele voorraadkast uitgeruimd en ontsmet... ieuw, ik word er nog misselijk van.
In een hamburger in Turkije een stuk van een plastic vorkje. Bij de mac in een salade een gek groen hard glibberig ding, weet nog steeds niet wat het was! En in de yoghurt een stuk glas.
Ik had ooit pepsi met een hele sterke smaak van schoonmaakmiddel! en ooit kauwde ik op een chocotoff en zat er een hard ding in! bleek mn tand te zijn.
Een stuk glas in mijn brood een dode rat in een nieuwe zak paardenvoer Een muis in een zak hondenvoer
Bij mijn ex-zwager een pleister in zijn chinees ( helaas zat het in zo'n gerecht waar je het niet in zag van te voren ,dus hij had het al in zijn mond