Kindje van vriendin krijgt een corset van de week omdat het meisje meervoudig gehandicapt is en haar ruggetje krom groeit. Onder dat corset moet ze natuurlijk wel een hempje maar door de naaldjes doet het pijn na een tijdje dragen Waar kan je hepjes kopen zonder naad?
hoe oud is het kindje en welke maat? Ik heb voor mijn dochter ook een tijdje die moeten kopen omdat ze een gevoelige huid had...
ik zou is bij een thuiszorgwinkel gaan kijken of is aan het ziekenhuis vragen waar ze het corset vandaan hebben
Thuiszorgwinkel zal wel heel duur zijn denk ik. Hoop dat ze ze gewoon bij Hema of zo kan kopen. Maar geef haar alle reacties door, hoop dat het snel gevonden word
klopt, microvezel...maar moet het kindje wel tegen kunnen. Ik heb toen 100% katoen gekocht (zweet minder snel, en is warmer).....
Van het merk Beeren, koop ik altijd op de markt...maar geloof dat ze ook een webshop hebben...perfect ondergoed!
Wat ook vaak helpt is het hempje gewoon binnenste buiten aan doen. Dus naden aan de buitenkant. Zo doen de mensen met corset het waar ik voor de zorg kom.
hema heeft ze eigenlijk ook altijd wel en h&m soms ondergoed winkels hebben ook naadloze en vaak ook wel in de reclame op de markt hebben ze deze en geloof ook kruidvat maar deze dingen zijn allemaal gezegt zo als ik lees succes hoop je snel wat kunt vinden
Weet niet of je nog op zoek bent. Maar de hemdjes die ik heb van de hema zijn niet naadloos. Mijn meervoudig geh broer heeft altijd van ten cate omdat die naadloos waren. Maar nu bleek dat de effen wel naadloos waren en de bewerkte niet. Dus even goed naar kijken, succes