1-persoons boxspring

Discussie in 'De lounge' gestart door SDonya, 25 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SDonya

SDonya Niet meer actief

Wie weet waar ik goede kwalitatieve 1-persoons boxsprings kan vinden? Wel bedden die er ook mooi uit zien. Ik kan op websites enkel vanaf 140 breed vinden... Wie heeft er een goede tip? :D

2. Niveah

Niveah Fanatiek lid

4 dec 2014
    3.528
    1.391
    113
    Vrouw
    Iboxz.nl

Mijn dochter heeft wel de 120 variant maar ze hebben hem ook in 90!

SDonya vindt dit leuk.
  3. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Wehkamp heeft fijne en goede!

SDonya vindt dit leuk.
  4. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    Mijn dochter heeft er 1 van 1.20. Bij wehkamp besteld maar bleek gewoon van beter bed te zijn. Persoonlijk vind ik de topper wel ruk maar dochter niet en zij slaapt erop..

5. SDonya

SDonya Niet meer actief

Vind die op wehkamp allemaal niet zo mooi.... Er zit niet echt een design in de hoofdborden. Eigenlijk helemaal niet:roflmao:

6. Patty82

Patty82 Bekend lid

8 sep 2008
    591
    3
    18
    Den Haag
    Ik zou even kijken bij goossen, die heeft wel mooie bedden. Verder is er een man op fb die bedden op maat maakt, in verschillende stylen.

7. Tranquila

Tranquila Bekend lid

23 feb 2015
    744
    443
    63
    Vrouw
    Als je mooie hoofdborden zegt moet ik denken aan driehoek meubelen en aro wonen. Geen idee of ze eenpersoons boxsprings hebben..

8. SDonya

SDonya Niet meer actief

Bij driehoekmeubelen of op maat gemaakt twijfel ik aan de kwaliteit. Ik heb net Goossens gebeld en die kunnen de bedden ook in 1 persoons leveren dus ik ga daar een van deze dagen even heen! Hopelijk slaag ik daar. Bedankt voor het meedenken!

Deel Deze Pagina