Hoi allemaal, Mijn zoon wordt binnenkort zes jaar en dan geeft hij ook zijn kinderfeestje… En dan nu de grote vraag ; Ik krijg de vraag van verschillende moeders of ik tips weet voor een cadeautje… Het gaat dan om een cadeautje tussen de €5 en € 10 Hebben jullie tips voor een jongen van 6 jaar? Heeeeeel erg bedankt alvast voor het meedenken . Vind het zo lastig!!! Gr ☺️
Lego, auto's, gewoon een cadeaubon, iets van dino's. Intertoys of Bruna hebben vaak leuke kleur/stickerboeken van Dino's.
Wat vindt jouw zoontje leuk? Als er een feestje is dan appen de moeders hier elkaar even of het kind bepaalde "wensen" heeft of iets leuk vindt. Afgelopen week gaf een moeder aan dat hij aan het sparen was voor een DS spel, dus heb een Intertoys bon van €10 gedaan en nog een kleinigheidje van een paar euro erbij.
Waar speelt hij mee en weet hij zelf misschien wel iets wat hij leuk vind. Leesboekje. Lego. Grondplaat lego. Knutsel dingen als hij hiervan houd. Cadeaubon van bijv intertoys kan hij hey bij elkaar leggen en iets groters halen. Een bal. Geen idee waar je zoon van houd.
Lego? Wat vind hij leuk? Je zou ook kunnen voorstellen dat ze een gezamenlijk kado kopen. Stel er komen 6 kinderen dan heb je een budget van 30 tot 60 euro, kan je een mooie, grote legodoos van kopen.
Houdt hij van puzzelen? Misschien een leuke puzzel, die zijn soms best te krijgen voor rond de €8. Een doeboek? Er zijn verschillende soorten/thema's.. bv Lego, dieren etc. Bij bv Kruidvat zijn soms ook leuke spellen te krijgen in die prijscategorie
Zo'n dino die je moet uit bijtelen. Gereedschap Bal met ballenpomp Nerf pistool, Action variant Uno Beverbende- kaartspel