Hebben jullie wellicht nog tips op het gebied van ondergoed? Onze dochter heeft een beperking aan haar schouders en kan daarom alleen hemdjes dragen die verstelbaar zijn. Ze is ook nog eens super slank dus het moet ook big matchen met een smal boxer shortje. Ik ben bekend met: - Claesens, altijd tevreden geweest maar de maat die ze nu zou moeten dragen is te groot -ten Cate, nieuwe modellen ondergoed heeft een motief wat ze vindt kriebelen -vingino= te wijd -little label= broekje te wijd -hema, niet verstelbaar maar hemd en boxer ook te wijd -wibra=te wijd -zeeman= te groot Hopelijk heeft iemand een gouden tip ☺️
Hoi, Maat 128/134 Ze is nu 131 cm. Bij Claesens heeft ze nu nog maat 116/122 aan maar dit wordt helaas echt te klein
Als het echt niet lukt om dit te vinden dan zou ik een naaister vragen om het in de breedte in te nemen. Dat is bij dit soort hemdjes niet zo’n probleem lijkt me.
Van Anni Rolfi misschien? Die hebben ze weleens bij Kruidvat. Ik heb er een paar voor mijn dochter, maar geen idee of er ook matchende broekjes bij zijn. Edit; sorry, volgens mij zijn die trouwens niet verstelbaar. Wel spaghettibandjes.
Ik droeg ze tijdens mijn middelbare schooltijd graag van de WE. Die waren wat smaller maar langer, dus ook fijn in een broek.
Ik had ingetypt onderhemdje gekruiste bandjes en dan kreeg ik wel wat resultaten, wel precies vooral volwassenmaten maar heb niet lang gezocht. De foto is er een van esprit. Eventueel als je geen echte onderhemdjes vindt een gewoon topje doen. Heb ook wel eens gezien dat de bandjes op de rug samen gebonden worden met een haarelastiekje of zoiets, maar dat lijkt me misschien wel een beetje irritant zitten omdat er dan een verdikking is op die plaats.